دروغگویی های دیوانه ترین رییس جمهور جهان رسوا می شوند!

به گزارش گروه سیاسی رکنا، دیوید لینچ در پاسخ به ترامپ Trump با لحنی کنایه‌آمیز در حساب کاربری فیس‌بوکش می‌گوید: «رئیس‌جمهوری محترم، من، دیوید لینچ، برای شما می‌نویسم. دیدم که شما مصاحبه من در وب‌سایت برت‌بارت را با این تیتر منتشر کرده‌اید: «دیوید لینچ کارگردان: ترامپ «می‌تواند بهترین رئیس‌جمهوری تاریخ آمریکا باشد.»‌ ای کاش می‌شد من و شما با یکدیگر بنشینیم و گپی بزنیم. از این نقل‌قول شما که همه جا پیچیده، برداشت گزینشی داشته‌اید و نیاز به توضیح دارد.»
لینچ می‌نویسد: «متاسفانه اگر جمله مرا کامل می‌خواندید، متوجه می‌شدید که برای ثبت‌ نام خود به‌عنوان بهترین رئیس‌جمهوری تاریخ آمریکا هیچ شانسی ندارید. ممکن است این موضوع برای شما و کشورمان ناراحت‌کننده به نظر بیاید. شما عامل درد و رنج و تفرقه هستید.»
روز دوشنبه دونالد ترامپ در توییتر لینکی از مقاله برت‌بارت به اشتراک گذاشت که در آن از اظهارنظر لینچ درباره ترامپ در مصاحبه‌اش با روزنامهگاردین صحبت می‌کند. لینچ، کارگردان مخمل آبی و تویین پیکس به گاردین می‌گوید که ترامپ «می‌تواند بهترین رئیس‌جمهوری تاریخ آمریکا باشد، چون در بسیاری از قوانین اختلال ایجاد کرده است.»
اما لینچ در فیس‌بوک به وضوح می‌گوید که با در نظر گرفتن مسیر ریاست‌جمهوری ترامپ، ارزیابی او تغییر کرده است: «هنوز برای تغییر مسیر این کشتی دیر نشده است. این کشتی را به سمت آینده‌ای روشن پیش ببرید، روح‌تان شاد خواهد شد. تحت رهبری محبت‌آمیز و بزرگ هیچ‌کس بازنده نیست؛ همه برنده هستند. امیدوارم عمیقا به این موضوع فکر کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با مردم آن‌گونه رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند.»

 

کدخبر: 393150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟