توچال رفتن آقای رییس جمهور هنوز نقل محفل سیاسیون است! + عکس

به گزارش گروه سیاسی رکنا، در چنین فضایی، کار چهره‌ها سخت‌تر می‌شود و آنها باید بیشتر از قبل نگران رفت‌وآمدها و صحبت‌هایشان باشند و رئیس‌جمهوری هم از این غائله مستثنی نیست. آن هم در شرایطی که بازار Store انتقادات از عملکرد تیم دولت داغ است. چنانکه حضور او در توچال به یکی از بحث‌های پربازخورد فضای مجازی بدل شده و مخالفان و موافقان درباره‌اش نظر داده‌اند.
او روز یکشنبه به ‌‌همراه محمود واعظی، رئیس دفترش و سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت به تله‌کابین توچال رفته بود.​ رئیس‌جمهوری در این بازدید که به‌ نقل از سایت تله‌کابین توچال «میهمان مجموعه تفریحی-ورزشی توچال» شده بود، از اقدامات انجام‌شده برای بهسازی مسیر کوهنوردی که موجب رضایتمندی شهروندان و کوهنوردان شده، ابراز رضایت کرد. اما این بازدید بازخوردهای بسیاری به دنبال داشت و برخی نسبت به آن واکنش منفی نشان داده‌اند. سیدمحمد حسینی، وزیر اسبق ارشاد در این‌باره توییت کرد: اگر مرهم نمی‌گذارید، نمک بر زخم نپاشید. توچال‌رفتن، ورزش Sport و تفریح‌کردن حق روحانی است اما در این وانفسای رکوردشکنی روزانه قیمت سکه، ارز، گرانی کالاها و اجاره‌خانه لااقل این حرکات را به رخ مردم گرفتار نکشید.»
اما محمود واعظی، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری در واکنش نسبت به تصاویر منتشرشده از رئیس‌جمهوری در مجموعه توچال گفت: ما روز جمعه ۶ صبح کوه رفتیم این اولین‌بار هم نیست و وقت‌هایی روز جمعه به کوه می‌رویم؛ چرا باید انتقاد شود؟ آیا این‌که کسی ۶ صبح که بقیه در منزل خود خواب هستند به کوه برود، اشکال دارد؟
علی مطهری، نایب‌رئیس دوم مجلس هم به این موضوع واکنش داد. او نوشت: اصل رفتن آقای روحانی به این مجموعه تفریحی ایرادی ندارد؛ چراکه زیاد نشستن پشت میز هم بیماری می‌آورد.
حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهوری هم در صفحه توییتر خود نسبت به منتقدان واکنش نشان داده و نوشته که «روحانی تخریب می‌شود حتی اگر به جای توچال به چاله میدان برود! جرم Crime او رفتن به کوه نیست. جرم او این است که نخواسته الگویی مردم‌فریب از رئیس‌جمهوری بودن را ارایه کند. او تصویربردار و داستان‌پرداز و کلیپ‌ساز را با خود همراه نکرد؛ چرا که خواست همان‌گونه به کوه برود که سال‌های‌ سال رفته است.»

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

2 ماه آزار زن شوهردار در اسارتگاه شرور محله

کور شدن خانم مدل توسط یک مرد در حمام +عکس

زن اسیدپاش دیوانه نیست /صفورا شوهرش را ذوب کرد! + عکس

یک آبادانی برای وحشت آفرینی برق یک منطقه را قطع کرد

این پسر را می شناسید؟! / او قاتل فرای پارک است!+عکس

بخش‌هایی از بازار تهران امروز هم بسته ماند/تجمع در خیابان پانزده خرداد

یک مرد به خانم آرایشگرها تتوی بدن آموزش می داد /دادستان وارد عمل شد

دعوای خونین بین شادی کنندگان دیشب گیشای تهران + فیلم

پشت پرده حمله مسلحانه به فرماندار آبادان چه بود؟! + عکس

عروسمان وقتی به اتاق رفت برادرم را در وضعیت ناجوری دید!

مرد تهرانی در حمام زنش را با اره تکه تکه کرد!

آزادی پدر و نامادری کودک آزار ماهشهری با فیش حقوقی ! + عکس

فوتبالیست های تیم ملی جوانان در یک غار ناشناخته گیرافتادند! /خطر مرگ وجود دارد!

2 ماه تجاوز به زن شوهردار در اسارتگاه شرور ترسناک

پسر 14 ساله را برهنه در خرابه پیدا کردند! / 2 مرد شیطان صفت دستگیر شدند+عکس

 

کدخبر: 392688 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟