به گزارش رکنا ،مسعود موحدی‌راد یکی از این قاریان جوان است که تاکنون افتخارات زیادی را کسب کرده است و یکی از آنها، تجربه جزءخوانی قرآن در حسینیه امام خمینی(ره) در سال جاری بود . این قاری جوان در خصوص اموزش قرائت قران به فارس گفت : مانند بیشتر خانواده‌های ایرانی، قرائت قرآن را در جلسات خانوادگی آغاز کردم، تقریباً شاید هفت‌ساله بودم که به‌ صورت مرتب در این جلسات شرکت می‌کردم و استادی همچون غبدیان و جعفری در سنین نونهالی زحمت آموزش قرآن را برایم کشیدند، پس از آن تقریباً از دوم راهنمایی زیر نظر استادم علی قاسم‌آبادی به‌ فراگیری قرائت قرآن پرداختم که در همان سال توانستم اولین موفقیت بزرگ قرآنی‌ام را کسب کنم که خود مشوق اصلی‌ام بود، در آن سال توانستم رتبه دوم مسابقات کشوری بسیج دانش آموزان سراسر کشور را از آن خود کنم.

وی در ادامه اظهار کرد : تا این لحظه 14 مقام کشوری همچون مقام دوم کشور در مسابقات بسیج دانش‌آموزی، مقام سوم اذان کشوری، رتبه اول مسابقات کشوری دانش‌آموزی، رتبه چهارم ترتیل اوقاف کشوری، رتبه اول مسابقات دانش‌آموزی کشور و در چندین رتبه اول مسابقات دانشجویی و کشوری دیگر را نیز توانسته‌ام کسب کنم.

موحدی‌راد درباره حضور خود در حسینه امام راحل گفت : دعوت‌نامه‌ای مبنی بر حضور و قرائت قرآن در این حسینیه دریافت کردم، با افتخار و البته شور و شعف بسیار زیاد در این برنامه شرکت کردم.

از ساعت 12 ظهر مراسم با قرائت قرآن توسط من به‌ همراهی دیگر قاری، جناب آقای غلام‌نژاد آغاز شد، در این لحظات مقام معظم رهبری در محل حسینیه حضور نداشتند، اما قبل از برنامه به‌ ما گفته بودند که ایشان در اتاقی به‌ قرائت‌ها گوش می‌دهند، پس از پایان جزءخوانی رهبر معظم انقلاب برای اقامه نماز به محل حسینیه آمدند و بنا به برنامه‌ریزی قبلی، اذان نماز را نیز بنده گفتم.

بعد از پایان نماز و مراسم‌های مذهبی مرتبط، من و دیگر قاری را به‌ اتاقی هدایت کردند و رهبری بعد از لحظاتی وارد شدند، تاکنون چندین بار در حسینیه امام خمینی (ره) حضور داشته‌ام، اما برای اولین بار توانستم ایشان را از نزدیک زیارت کنم، ایشان ابتدا سلام و احوال‌پرسی و پس از آن ما را تشویق به‌ ادامه این راه کردند و از تلاوت‌ها تعریف کردند، خیلی مشتاق بودم که بتوانم انگشتر رهبر معظم انقلاب را بگیرم که دوستم پیش‌قدم شدند و فقط در آن لحظه به‌ آرامی، اما طوری که حضرت آقا متوجه شوند گفتم که من هم انگشتر می‌خواهم.

بعد از پایان دیدار از دریافت انگشتر ناامید شده بودم تا اینکه چهار روز بعد به‌ صورتی که اصلاً انتظار نداشتم از دفتر رهبر معظم انقلاب تماس گرفتند و گفتند، مقام معظم رهبری انگشتری را به‌ شما هدیه داده‌اند که به‌ زودی تحویل شما می‌شود.

 

کدخبر: 391832 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟