ارتش بیش از سال های قبل بی قرار اجرای ماموریت است

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در این پیام افزود: احیای ارتش توسط امام (ره) تاریخ پرافتخاری را ورق زد که هر برگ آن برای ملت ایران عزت آفرین و مایه مباهات است.

وی در این پیام آورده است: 39 سال پیش، در زمانی که کمتر کسی به عمق دلبستگی و عشق ارتشیان به اسلام و سربلندی و عزت ایران واقف بود، حضرت امام (ره)، آن پیر فرزانه و رهبر مدبر، با اعلام روز ارتش، مردم و ارتش را با اکسیر انقلاب به هم پیوند زد.

سرلشکر موسوی، پیش قراولی ارتش در مبارزه با ضد انقلاب از همان روزهای اول، ایستادگی تاریخی و مثال‌زدنی ارتش در مقابل تجاوز Rape بعثی‌ها و سرانجام به خاک مالیدن پوزه متجاوز، با تقدیم 48 هزار شهید گلگون کفن، برقراری امنیت آسمان ایران در طول 40 سال با گشت‌های شبانه‌روزی نیروی هوایی و چشمان بیدار پدافند، به اهتزاز درآوردن پرچم اقتدار ایران در آب‌های آزاد و پهنه اقیانوس‌ها با نیروی دریایی، امن نگه داشتن مرزها با نقطه عطف سد ورود داعش ISIS در مرزهای غربی با نیروی زمینی و آمادگی دائمی همه نیروها برای برخورد با هرگونه تجاوز را تنها بخشی از نتایج تصمیم آن اراده مبارک حضرت امام خمینی (ره) دانست.

وی در این پیام ادامه داد: عملیات مردم یاری و ابراز عشق به مردم در حوادث Accidents طبیعی مانند سیل، زلزله، برف و یخبندان و آتش‌سوزی و نیز رسیدگی‌های بهداشتی و درمانی و سازندگی در مناطق محروم؛ جلوه دیگری از برکت احیای ارتش است.

فرمانده ارتش اظهار کرد: نقش ارتش در دفاع از حریم حرم‌ها، روایت هیجان‌انگیزی دارد که در زمان مقتضی به نحو شایسته بازگو خواهد شد.

سرلشکر موسوی افزود: بیهوده نیست که بویژه در ماه‌های اخیر بوق‌های شیطان Evil و منافقین، هجمه‌های مستقیم و عملیات روانی فریبکارانه و دغل‌ بازانه علیه ارتش را شدت بخشیده‌اند.

وی تاکید کرد: ارتش ارزش محبت‌ها و پشتیبانی‌های اقشار گوناگون ملت بزرگ ایران را می‌داند و به پاس این بزرگواری‌ها، جان بر کف؛ خدمتگزاری و پشت‌گرمی این مردم با فرهنگ را ضامن سربلندی خود می‌داند.

بنابراین گزارش ، امام خمینی (ره) در سال 1358 در یک پیام تاریخی 29 فروردین را به عنوان روز ارتش اعلام کرد و با این پیام ارتش تولدی نو یافت و پا به عرصه وجود گذاشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 373279 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟