امیر «حسن سیفی» فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش شد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیردریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم معارفه فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور و رئیس جدید سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، گفت: این حضور به دشمنان ما ثابت کرد مردم ایران همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند.

دریادار سیاری یادآور شد: نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم یکی از وظایف ما محسوب می‌شود و در صورت غفلت چیزهای زیادی را از دست خواهیم داد و در راستای نشر این ارزش‌ها باید تعامل مطلوبی با سایر سازمان‌ها و نهادها داشته باشیم.

وی همچنین از دست‌اندرکاران عرصه‌ی هنر Art درخواست کرد تلاش خود را برای بازنمائی ایثارگری‌های ارتش در دوران دفاع مقدس به کار بگیرند و ارتش در این زمینه نهایت سعی خود را برای کمک و دراختیار قراردادن امکانات لازم به ویژه در عرصه‌ی فیلم‌سازی به کار خواهد بست همان‌طور که در ساخت فیلم های "به وقت شام" "سرو زیر آب "و "ماهورا"که در جشنواره فیلم فجر نیز به نمایش درآمد امکانات مورد نیاز را در اختیار تولیدکنندگان این فیلم قرار داد.

دریادار سیاری با اشاره به حماسه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس گفت: به عنوان مثال اگر فیلم سازان بتوانند عملیات "۱۴۰ فروندی" یا همان "کمان ۹۹" را بازسازی کنند، جوانان ما و سایر اقشار مردم با عظمت این عملیات و نقش آن در دفاع از کشور بیشتر مطلع خواهند شد.

وی در عین حال گفت: این سخنان به معنای نادیده گرفتن اقدامات انجام شده در عرصه‌ی هنر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیست و تا کنون کارهای خوب و ماندگاری هم انجام شده است که در جای خود قابل تقدیر است.

در ادامه این مراسم امیر سرتیپ ابراهیم گلفام، رئیس پیشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ضمن ارائه‌ی گزارشی از اقدامات انجام شده در قرارگاه راهیان نور ارتش و سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارائه کرد: با ادامه‌ روند اقدامات انجام شده در گذشته، به رشد قابل توجهی در حوزه‌های ماموریتی خودمان دست یافتیم که یکی ازاین حوزه‌ها، حوزه‌ی نشر کتاب بود. از سوی دیگر شاهد تحول عظیمی در حوزه‌ی راهیان نور ارتش بودیم.

در پایان این مراسم امیر سرتیپ دوم حسن سیفی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش و رئیس جدید سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر از اقدامات امیر سرتیپ دوم گلفام گفت:امیدواریم با پیگیری کارهای انجام شده بتوانیم به وظایف خود در قبال ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس عمل کنیم و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جزو اولویت‌های محسوب می‌شود.

در پایان مراسم احکام انتصاب امیرسرتیپ دوم حسن سیفی توسط امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش به وی اعطاء شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 357595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟