اهانت نتانیاهو به روحانی و ایران

به گزارش گروه سیاسی رکنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران، تهران را به اقدامات تروریستی در سوریه متهم کرد.

روحانی روز سه‌شنبه پیش از پرواز به ترکیه، درباره حضور نیروهای خارجی در بحران سوریه گفته بود: «دخالت‌های نیروهای صهیونیستی نیز بر مشکلات افزوده است. آنها حاکمیت ملی سوریه را محترم نمی‌شمارند، برخی مناطق این کشور را بمباران و از تروریست‌ها حمایت می‌کنند».

نتانیاهو در صفحه توئیتری خود با «پوچ و بی‌معنی» خواندن اظهارات روحانی، مدعی شد: «حماقت محدودیتی ندارد. رژیم تروریست Terrorist ایران که بازوهای خود را در منطقه گسترانیده، اسرائیل را به تروریسم متهم می‌کند».

وی با متهم کردن نیروهای نزدیک به ایران به اقدامات تروریستی در سوریه، افزود: «اگر روحانی از فعالیت‌های مخرب و تروریستی نیروهای ایرانی... در سوریه اطلاعی ندارد، اسرائیل می‌تواند او را روشن کند».

ادعاهای توهین‌آمیز نتانیاهو در حالی است که این رژیم پیشتر به حمایت از تروریست‌ها و معارضان سوری در جنگ با دولت مشروع سوریه اعتراف کرده و به آنها کمک‌های نظامی و پزشکی ارائه می‌کند.

همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی علاوه بر سرکوب‌گری‌های روزانه علیه مردم فلسطین، جمعه گذشته با شلیک گلوله جنگی و نارنجک‌های دودزا به تظاهرات مسالمت‌آمیز «راهپیمایی بازگشت» در مرز غزه، 18 فلسطینی را به شهادت رسانده و بیش از 1500 نفر را زخمی کردند.

10

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 370765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟