پیام تبریک رئیس سازمان انرژی اتمی به مناسبت سال نو

به گزارش گروه سیاسی رکنا، علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی سال نو را به ملت ایران تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی، چراغ دل برافروزی
سخن در پرده میگویم چو گل از غنچه بیرون آی
که بیش از پنج روزی نیست حکم میر نوروزی
برای اینجانب مایۀ بسی خرسندی است تا در آستانۀ میلاد مسعود و همایون پنجمین مِهر سپهر ولایت، حضرت امام محمّدباقر(ع)، فرا رسیدن بهار و آغاز سال ۱۳۹۷ خورشیدی را به پیشگاه ملّت بزرگ و تمدّن سازِ ایران بویژه تلاشگران خدوم صنعت هسته ای کشور تبریک عرض نمایم.
اگر چه در سال ۹۶ سوانح و حوادث Accidents ناگوار از جمله زلزلۀ کرمانشاه، آتش سوزی نفتکش سانچی و سقوط Fall هواپیمای مسافربری، کام ایرانیان را تلخ کرد، امّا از آنجا که یأس و نومیدی از رحمت الهی، خود در زمرۀ سیئات بزرگ است، دریغم آمد تا در این ایّام فرخنده از امید به آینده سخن نگویم و از بیان ضرورت اغتنامِ فرصت، ذکری به میان نیاورم.
اینجانب ضمن آرزوی علوّ درجات برای جانباختگان و درگذشتگان سال ۹۶ از درگاه پروردگار متعال مسئلت مینمایم تا به یُمن انفاس قدسی حضرت باقرالعلوم(ع) بلاد اسلامی و امّت محمّدی(ص) خاصّه ملّت شریف ایران را از جمیع بلایای ارضی و سماوی در امان بدارد و برکات خویش را بر موحّدان و مسلمانان سراسر گیتی نازل فرماید. بِمَنّهِ وَ کَرَمِه
از هر کرانه تیرِ دعا کرده ام روان
باشد کزان میانه یکی کارگر شود
علی اکبر صالحیبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 368023 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟