ترامپ: چه کسی کاخ سفید را ترک می کند، ملانیا یا استفان میلر؟!

به گزارش گروه سیاسی رکنا به نقل از پایگاه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بر اساس گزارش خبرنگاران در یک مراسم ضیافت شام گروه رسانه‌ای موسوم به "باشگاه گرید آیرن" متشکل از ۶۵ عضو نماینده مطبوعات و رسانه‌های مهم آمریکا در روز شنبه شرکت کرده و جوک‌ها و شوخی‌های زیادی را در این مراسم انجام داده است.

بر اساس گزارش خبرنگاران حاضر، ترامپ Trump در یکی از شوخی‌هایش گفته است: افراد زیادی تاکنون کاخ سفید را ترک کرده‌اند. این می‌تواند روحیه بخش باشد چرا که شما بازدهی می‌خواهید. من آشوب را دوست دارم و واقعا چیز خوبی است. چه کسی قرار است نفر بعدی باشد که کاخ سفید را ترک می‌کند؟ استفان میلر (مشاور ارشد کاخ سفید) یا ملانیا (همسر ترامپ و بانوی اول آمریکا)؟

ترامپ در ادامه شوخی‌هایش گفت که ملانیا می‌تواند او را به عنوان "بزرگسال تحت تکفل" قبول کند. اشاره ترامپ به مطالب مطرح شده در کتاب جنجالی "آتش و خشم" است که در آن گفته شده دستیاران کاخ سفید گفته‌اند از نظر آنها رئیس جمهوری شبیه بچه‌هاست.

از زمانی که مراسم سالانه ضیافت شام باشگاه گریدیرون در دهه ۱۸۰۰ در آمریکا پایه گذاری شد اکثر روسای جمهور آمریکا دست کم یک بار در زمان دولت‌هایشان در این مراسم شرکت کرده‌اند.

این مراسم شام به خاطر سخنرانی‌های پر از شوخی و جوک از سوی روسای جمهور و قانونگذارانی که در آن شرکت می‌کنند شهرت دارد. با وجود آن که هیچ گاه اجازه داده نشده که از این مراسم فیلم و عکسی گرفته شود اما خبرنگاران برای شرکت در آن دعوت می‌شوند و سخنرانی‌ها را پوشش می‌دهند.

این جوک در حالی از سوی ترامپ مطرح شد که چند روز پیش "هوپ هیکس" مدیر ارتباطات کاخ سفید از کناره گیری خود از این سمت خبر داد.

چندی پیش نیز گزارش‌هایی فاش شد از اینکه ترامپ در اوایل ازدواجش با ملانیا رابطه جنسی با یک ستاره فیلم‌های غیراخلاقی داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 362802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟