سقوط هواپیما چه ارتباطی به فعالان محیط‌زیست دارد؟

به گزارش گروه سیاسی رکنا، سید حسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها درباره علت سقوط Fall هواپیمای تهران-یاسوج، اظهار داشت: باتوجه به اینکه گزارشات مکتوب و مستنداتی از مسئولین ذی‌ربط در اختیار نداریم نمی توانیم پیشاپیش درباره ابعاد مختلف این حادثه Incident پیش‌داوری و قضاوت Judgment کنیم.

وی با بیان اینکه لازمه ارائه تحلیل درست درباره این مسئله وجود مستندات و مستدلات کافی است، افزود: قطعاً مکالمات خلبان و خدمه هواپیما درباره علت مشکل پیش آمده در جعبه سیاه هواپیما وجود دارد اما صعب العبور بودن مکان این حادثه اجازه دسترسی به اطلاعات اولیه به مسئولان را تا این لحظه نداده است.

نقوی حسینی در پاسخ به این سوال که ادعای محدرضا تابش رئیس فراکسیون محیط زیست مبنی بر حضور جمعی از فعالان محیط زیستی در هواپیمای ATR را چگونه ارزیابی می کنید، تصریح کرد: اگرچه اسامی مسافران این پرواز اعلام شده اما بنده هنوز هویت این افراد را آنالیز نکرده ام.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با تاکید براینکه امروز همه ملت ایران محیط زیستی هستند، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم هدف از طرح چنین مسائلی چیست؟ شاید اکنون که جاسوسان در حوزه محیط زیست دستگیر شده اند آقایان می‌خواهند بگویند جمعی از فعالان محیط زیستی در این پرواز سقوط کرده اند. نمی دانم چه نسبتی در این موضوعات وجود دارد!

منبع: دانشجو

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 359305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟