ملانیا ترامپ تنها به مراسم سخنرانی وضعیت کشور رفت و از مهمانان پذیرایی کرد+عکس

به گزارش گروه سیاسی رکنا دیلی میل گزارش داد، با وجود اینکه ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا جدا از همسرش برای شرکت در سخنرانی وضعیت کشور به کنگره آمریکا رفت اما همراه با دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به کاخ سفید بازگشت که پیوستن مجدد این دو پس از روزها زیر سوال رفتن ازدواجشان بود.

به نظر می‌رسد که رابطه دونالد ترامپ Trump و همسرش در پی مطرح شدن ادعاهایی در خصوص پرداخت حق‌السکوت از جانب وکیل ترامپ به استورمی دنیلز، بازیگر Actor فیلم‌های مستهجن برای فاش نکردن رابطه‌اش با وی در سال ۲۰۰۶، یک سال و نیم پس از ازدواجش با ملانیا، متزلزل شده است.

کاخ سفید شایعات مطرح شده در خصوص این زوج را تکذیب کرده و دلیل جابه‌جایی جداگانه ملانیا ترامپ به کنگره را تدارکات برگزاری مراسم سخنرانی وضعیت کشور و علاقه بانوی اول به صرف زمان بیشتر با مهمانانش دانسته است.

سخنگوی بانوی اول آمریکا به CNN و دیلی میل گفته بود، ملانیا ترامپ به مهمانانش مفتخر است و علاوه بر پذیرایی از آنان در کاخ سفید، آنان را تا کنگره نیز همراهی می‌کند.

این نخستین بار است که رییس جمهور و بانوی اول آمریکا پس از ۱۵ ژانویه و بازگشتشان به کاخ سفید از سفر "مار ئه لاگو"، با هم دیده می‌شوند.

ملانیا ترامپ

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 352927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟