امیر حاتمی: در مورد بنیه دفاعی با کسی چک و چانه نمی‌زنیم

به گزارش گروه سیاسی رکنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره بیانات دیروز رهبر انقلاب مبنی بر اینکه خسارت این چند روز آمریکا به کشور، بی‌تقاص نخواهد بود، اظهار کرد: ایران به عنوان یک کشور مستقل نشان داده که تحمل این نوع خسارات را نخواهد داشت.

وی افزود: آنچه رهبر انقلاب فرمودند همان تجربه‌ای است که بار‌ها آمریکایی دیده‌اند، هرجا لطمه وارد کرد‌ه‌اند پاسخ قاطع و محکمی گرفتند، این بار هم حتما خواهند گرفت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: موشک جزء بنیه دفاعی است، در مورد بنیه دفاعی با کسی چک و چانه نمی‌زنیم و بنیه دفاعی را مستمر تقویت می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره توسعه سواحل مکران گفت: سواحل مکران یکی از بخش‌های مهم و پرظرفیت کشور است که به دلیل وضعیت نیرو‌های مسلح دبیری کارگروهی که عمران این سواحل را دنبال می‌کند، برعهده نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع سپرده شده است.

امیرحاتمی با اشاره به توسعه ظرفیت‌های سواحل مکران، افزود: سال گذشته برای واگذاری توسعه مکران به بخش خصوصی همایشی برگزار کردیم که در آن مباحث خوبی مطرح شد، امسال نیز در هفتم و هشتم اسفند این همایش برگزار خواهد شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اضافه کرد: امیدواریم بخش خصوصی به صورت جدی به استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌های این سواحل ورود و برای حمایت از توسعه مکران اعلام آمادگی کند.

امیرحاتمی تأکید کرد: طرح جامعی در این بخش طراحی شده است، همچنین در بخش نفت، گاز و پتروشیمی در حال انجام فعالیت‌های خوبی هستیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 345879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟