حمایت بواتنگ از اقدام بازیکنان هرتا علیه نژادپرستی

بازیکنان هرتابرلین در دیدار اخیرشان با زانو زدن در ابتدای بازی، از اقدام ورزشکاران سیاه پوست آمریکایی در اعتراض به نژادپرستی در این کشور حمایت کردند.
بواتنگ در این مورد گفت: «اقدام بسیار مثبتی بود. آنها با این رفتار پیامی را به جهان فرستادند. امیدوارم تیم‌های بیشتری از هرتابرلین پیروی کنند. حرف انسانیت در میان است."
این بازیکن سی ساله همچنین هنوز هم خود را توانمند می‌داند و اعلام کرده است، می‌خواهد با تلاش بیشتر به یاری تیم جدیدش و مربی آن، نیکو کواچ بشتابد.
" پذیرش نقشی تازه به صورت هفتگی کار آسانی نیست." با این حال او از پس این کار به خوبی برآمده؛ تا جایی که ستایش آنته ربیچ و دیگر همبازیانش را هم به خود دیده است. هر چند بوآتنگ دست از انتقاد از خودش برنمی‌دارد:‌" تلاش دارم بازیکنی 90 دقیقه‌ای باشم. راستش را بگویم از نظر بدنی هنوز کم می‌آورم."
از عملکرد خودم راضی هستم ولی هنوز هم می‌توانم بیشتر از اینها در میانه میدان بازی کنم و عملکرد موثرتری داشته باشم. این اتفاق خواهد افتاد. این را به شما قول می‌دهم."
او نقش خود را فرمانده بازیکنان در میانه میدان و دست راست کواچ در زمین بازی می‌داند:‌" تلاش می‌کنم دست راست او باشم. ما همدیگر را به خوبی درک می‌کنیم. او هم برلینی است و می‌تواند خودش را با همه چیز هماهنگ کند."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318540 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟