محسن هاشمی: منظورم از «غبار»،احمدی نژاد بود

محسن هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی و رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اظهارات قبلی خود در خصوص 9 دی گفت: منظور من از کنار رفتن غبار، شخصی است که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است. محسن هاشمی یکشنبه گذشته در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص حوادث Accidents 88 و راهپیمایی 9 دی گفت که باید مواظب باشیم و با بصیرت، غباری که روی این موضوع هست را کنار بزنیم تا دشمن را از دوست جدا کنیم. محسن هاشمی تاکید کرد: امروز در وضعیتی هستیم که این غبار برطرف شده و چهره خیلی ها نیز رو شده است.

محسن هاشمی امروز در پایان جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: منظور من از کنار رفتن غبار در صحبت های مربوط به وقایع 88 و 9 دی، شخصی است که این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است. وی تصریح کرد: در کانال تلگرامی خود این موضوع و مسائل مرتبط به آن را به طور کامل مطرح کردم.

اگرچه محسن هاشمی نامی از محمود احمدی نژاد نبرد، اما رئیس دولت نهم و دهم که بسیاری معتقدند بخش بزرگی از حوادث سال 88 منبعث از حرف ها و رفتارهای او بود در هفته های اخیر با طرح اتهام علیه دستگاه قضایی، اصولگرایان و رئیس جمهور جنجال برانگیز شده است.

احمدی نژاد در انتخابات سال 88 بعد از اعلام پیروزی اش در رقابت ها، حامیان رقبای انتخاباتی اش را «خس و خاشاک» خوانده بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 340995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟