قاضی‌پور: به بی‌خاصیت کردن دفترچه‌های خدمات بیمه ایرانیان پایان دهید

به گزارش گروه سیاسی رکنا، نادر قاضی Judge پور در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، متذکر شد: این وزارتخانه چه برنامه‌ای برای واردات سیب و فروش سیب در سردخانه‌ها مانده کشاورزان آذربایجان غربی دارد؟ وزارت جهادکشاورزی باید جلوی واردات میوه را بگیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس پرداخت سریع حقوق حق التدریسان و معلمان اعزامی به خارج از کشور و تسریع در پرداخت سرانه مدارس را در قالب تذکری از وزیر آموزش و پرورش درخواست کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی متذکر شد: در سال آینده باید دستمزد کارگران افزایش یابد همچنین همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان لشکری و کشوری باید تحقق یابد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس خواست موضع‌گیری نایب رییس مجلس درباره برخی بهانه‌سازی‌ها از سوی برخی نمایندگان شد.

مسعود پزشکیان در پاسخ به این درخواست گفت: نمایندگان و همه مسئولان کشور زیر نظر مقام معظم رهبری و سیاست های ایشان کار می‌کنند و وحدت و انسجام کشور بسیار با ارزش است. مهم‌ترین اولویت کشور باید ایجاد انسجام و وحدت در داخل و خارج از کشور دارد. در جهان اسلام نیز باید در مقابل آمریکا وحدت کلمه داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 338579 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟