بمب هوشمند پهپاد را خودمان می سازیم

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران ، سردار سرتیپ امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در همایش بسیج اساتید که در دانشگاه شهید بهشتی برگزارشد، اظهار کرد : ما در برخی برهه‌ها از مسائل سخت و بزرگ مثل جنگ و تحریم های تسلیحاتی عبور کردیم. برخی کشورها که ما آنها را عددی حساب نمی کنیم ما را تهدید می کنند و اگر موشک نداشتیم به ما تجاوز Rape می‌کردند.

وی گفت: ما توانسته‌ایم از مسائل بزرگ عبور کنیم و خاکریزها را بشکنیم ولی در مسائل کوچک مانند اقتصاد و فرهنگ نیاز به بررسی داریم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه عنوان کرد: این استعداد فقط برای کار نظامی نیست و در حوزه‌های علمی و شکستن سدهای فناوری امروز می‌بینیم که با روحیه جهادی کار می‌شود ولی در حوزه نظامی آن نخ تسبیح بوده که توانسته این دانه ها راکنار هم قرار دهد.

سردار حاجی زاده زاده با اشاره به وحدت کشور در زمان دفاع مقدس گفت: امروز هم همه باید به کمک دولت بیایند تا این مشکلات حل شود ما نگران دشمن خارجی نیستیم و امروز با نیروهای بسیار زبده و انبارهای مملو از تجهیزات اگر دشمن غلطی بکند با مشت محکم نیروهای مسلح روبرو خواهد شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه عنوان کرد: اگر ملت و دولت و سایر قوا دست به دست هم بدیم سایر مشکلات را هم می‌توانیم حل کنیم. همانطور که در جبهه مقابله با داعش ISIS سردار سلیمانی محور کار بود امروز قاسم سلیمانی در سایر عرصه‌ها چه کسانی هستند؟

سردار حاجی زاده خاطر نشان کرد: ما مجموعه قرارگاه نو آوری با نام موسسه شهید تهرانی مقدم را شکل داده‌ایم و از یک سال گذشته بیش از 600 پروژه بزرگ توسط این مجموعه انجام شده است. استفاده از این الگوها در سایر حوزه ها هم می‌تواند فرصت های بسیاری به ما بدهد.

وی گفت: ما اخیرا در نامه‌ای به وزیر نیرو اعلام کردیم آمادگی همکاری برای بارورسازی ابرها را داریم که مورد استقبال وزارت نیرو هم قرار گرفت. امروز ما و همه نیروهای مسلح و مراکز تحقیقاتی آنها آماده همکاری برای حل مشکلات کشور هستیم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 337834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟