جزئیات جدید از قتل بیژن قیصر جوان ایرانی توسط پلیس آمریکا

به گزارش رکنا ، محمد کشاورز زاده در خصوص قتل Murder جوان ایرانی در امریکا به ایسنا گفت : جمهوری اسلامی ایران مراتب اعتراض خود را در این زمینه از طریق سفارت سوئیس در تهران به دولت آمریکا در قالب یک یادداشت رسمی اعلام کرده و دفتر حفاظت منافع ایران در آمریکا نیز پیگیر این موضوع است.

وی در ادامه افزود : تاکنون نتیجه پیگیری‌ها در مورد این جنایت Crime پلیس Police ویرجینیا از سوی دولت آمریکا به ما اعلام نشده است.

بنابراین گزارش ، طبق اخبار منتشر شده در برخی از رسانه ها ، خودروی بیژن قیصر جوان 25 ساله ایرانی و آمریکایی و اهل شهر«مک‌لین» در شمال ویرجینیا ، عصر روز 17 نوامبر 2017 در نزدیکی بزرگراه جورج واشنگتن در شهر الکساندریا در ایالت ویرجینیا مورد حمله پلیس آمریکا قرار گرفت. او پس از گذشت 10 روز از حادثه Incident شلیک گلوله پلیس به خودروی وی که به مجروح شدنش از ناحیه سر منجر شده بود، جان خود را از دست داد.

در همان زمان خانواده وی با انتشار بیانیه‌ای در روزنامه واشنگتن پست اعلام کردند : بیژن قیصر هدف سه گلوله پلیس از ناحیه سر قرار گرفته بود و هنگام وقوع این حادثه مسلح نبوده است.

همچنین دو شاهد ماجرا به واشنگتن پست گفتند که پلیس پس از نزدیک شدن به خودروی این قربانی از فاصله بسیار نزدیک شروع به شلیک گلوله به وی کرد. مقامات آمریکا تاکنون توضیحی درباره این اقدام افسران پلیس آمریکا نداده‌اند.

خانواده وی با تاکید بر اینکه قربانی در خودروی خود هیچ سلاحی حمل نمی‌کرده است، گفتند که دلیل قتل پسرشان باید مشخص شود. هرچند هیچ دلیل قانع کننده‌ای نمی تواند این اقدام افسران پلیس را توجیه کند.

به نوشته این روزنامه آمریکایی پلیس ویرجینیا پس از وقوع این حادثه تحقیقاتی را درباره آن آغاز کرد اما پس از مدتی پرونده را به اف‌بی‌آی (پلیس فدرال آمریکا) سپرد. اف‌بی‌آی نیز در گزارشی مرگ بیژن قیصر را تایید کرد.

تعداد افسرانی که در این حادثه دخیل بودند، دلیل شلیک گلوله آنها و جزئیات دیگر آن هنوز مشخص نشده است. همچنین مشخص نیست که آیا یک یا دو افسر به سمت قربانی شلیک کرده‌اند و اینکه دادستانی آمریکا این شلیک گلوله را قانونی اعلام خواهد کرد یا نه.

خانواده قربانی همچنین در بیانیه خود یادآور شده‌اند که وی اولین نسل از اتباع ایرانی متولد شده در آمریکا است که هیچ سابقه جرم Crime نداشته و شهروندی آرام وتهدیدی علیه هیچ‌کس نبوده است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی خاله مجردم به خانه ما آمد، شب ها خواب نداشتم و ..!

شیما بخاطر رفتارهای تحریک کننده به 2 سال حبس محکوم شد!

ماجرای ازدواج «سحر قریشی» از زبان سمانه پاکدل! + فیلم

گاوکش 10 ساله در زابل / این قصاب بیرحمانه ذبح می کند+ عکس

فیلم لحظه یورش پلیس به دخمه آدم ربایان خطرناک تهران + فیلم تعقیب و گریز خیابانی

عروس باردار داماد بی خیال را کشت / نامزد بودیم که این اتفاق افتاد و ..! + عکس

هانیه، قهرمان 14 ساله شب زلزله کرمانشاه + عکس

رفت و آمدهای تبهکار 23 ساله به خانه مجردی زن صیغه اش / او در کمین پلیس افتاد

شکایت یک زن از جراح به خاطر اتفاقی عجیبی که در اتاق عمل افتاد!

اعتراف تلخ عروس و داماد 19 ساله در کاشمر

عاملان شهادت مأمور پلیس اصفهان در ملأ عام اعدام شدند

راز تلخ جسد قطعه قطعه شده پسر جوان در میاندوآب

38 کشته و مجروح در تصادف اتوبوس اردوی دانش آموزان دختر / اسامی فوتی ها + فیلم و عکس

قتل زن جوان در وسط دریا / او به همراه شوهر و دوکودکش سوار قایق بودند که..! + عکس

تجاوز به دختر 10 ساله در اتاقک نگهبانی یک پارک در تهران

کدخبر: 336606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟