گزارش سازمان بازرسی در خصوص زمین‌لرزه به روسای سه قوه تقدیم می‌شود

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور ، اظهارکرد: تا زمانی که امداد و کمک رسانی به زلزله‌زدگان ادامه دارد، بررسی‌های ما نیز ادامه خواهد داشت و قطعاً تا کار آنها تمام نشود، گزارش ما نیز تکمیل نمی‌شود.

وی در در خصوص نحوه امدادرسانی و کمک به زلزله‌زدگان، خسارت‌های وارده به ساختمان‌های دولتی و مسکن مهر گفت: بازرسان سازمان بازرسی همه موارد را بررسی می‌کنند به ویژه ساختمان‌های دولتی که اخیراً ساخته شده بودند ،اما بر اثر زمین لرزه تخریب شدند.

سراج درباره اجلاس بین‌المللی صیانت از حقوق بشر در اوراسیا ( روسیه) اظهار کرد: در این اجلاس دوازدهمین تفاهم‌نامه بین‌ کشورهای مختلف از جمله کشورهای آفریقایی، اروپایی و آسیایی امضا شد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور به پیمان تاسیس آمبودزمان‌های اوراسیا اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران، روسیه و چند کشور دیگر، عضو هیئت موسس این پیمان هستند که تفاهم‌نامه آن هم در این سفر به امضا رسید و جمعیتی بالغ بر 900 میلیون نفر را شامل می‌شود.

سراج از دیگر اهداف و دستاوردهای سفر اخیر خود به روسیه را تبادل تجربیات، اطلاعات و اشتراکات عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه مجرمین همیشه به روز هستند، ما نیز باید خود را به روز کنیم. در همین راستا، آکادمی آمبودزمان آسیایی که در کشور تصویب شده، به زودی کار خود را آغاز می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 335209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟