بازیگر آمریکایی: با انتخاب کلینتون هم شرایط آمریکا بهتر از حال حاضر نمی‌شد

«سوزان ساراندون»، بازیگر Actor آمریکایی و فعال حقوق بشر، در اظهاراتی تند مدعی شد «هیلاری کلینتون»، نامزد شکست خورده حزب دموکرات در انتخابات سال 2016 آمریکا می توانست به رئیس جمهوری خطرناک تبدیل شود.

این بازیگر آمریکایی که در انتخابات سال 2016 همواره با انتقاد حامیان کلینتون مواجه بود، گفت: من فکر می کنم او (هیلاری کلینتون) بسیار، بسیار خطرناک است. انتخاب او هم می توانست ما را در بحران و جنگ قرار دهد. به هر حال، شرایط ما (با انتخاب او) بهتر از این نمی شد.

او پیش از این درمصاحبه با روزنامه گاردین آشکارا این مسئله را که کلینتون به مراتب خطرناک تر از ترامپ Trump است رد نکرد. او در توضیح اظهاراتش در مصاحبه با گاردین گفت: دقیقا نمی دانم. این نقل قول را به یاد نمی آورم.

ساراندون در کنار برخی از نخبگان هالیوود، از سیاست های مرموزانه اوباما نیز انتقاد کرده است. او با اشاره به دستور اجرایی اخراج مهاجران از آمریکا و تبعیضاتی که در دولت ترامپ انجام شده، ادعا کرد اوباما نیز چنین اقداماتی داشته ولی به شیوه خود اجرا کرده است و کلینتون نیز در صورت ورود به کاخ سفید شیوه اوباما را پیش می گرفت.

او گفت: کلینتون ادامه دهنده اقدامات اوباما بود. اوباما نیز آمریکایی های زیادی را از کشور اخراج کرد. من نمی دانم او چگونه جایزه نوبل دریافت کرد.

بازیگر فیلم «تلما و لوئیس» یکی از حامیان ستاد انتخاباتی «برنی سندرز»، رقیب و نامزد حزب دموکرات در انتخابات 2016 بود ولی با کناره گیری سندرز، فعالیتی در زمینه حمایت از کلینتون انجام نداد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 331800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟