شکست داعش ، استکبار را به توطئه های جدیدی وا می دارد

به گزارش گروه سیاسی رکنا به نقل پایگاه خبری مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز - شنبه چهارم آذر ماه - در ابتدای جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام ، آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی،

با گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را شجره‌ای طیبه و حاصل تفکر معنوی و انقلابی امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و گفت: بسیج، برکات بسیاری برای انقلاب، کشور و جهان اسلام داشته و دارد.

وی پیروزی جبهه مقاومت بر گروه تروریستی داعش ISIS را به رهبر معظم انقلاب، ملّت و دولت جمهوری اسلامی و نیز ملّت و دولت عراق و سوریه تبریک گفت و از تلاش‌ها و مجاهدات نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای جبهه مقاومت، تشکر و قدردانی کرد.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی در ادامه با اشاره به حادثه Incident دلخراش زلزله، بر ضرورت سرعت در بازسازی مناطق زلزله‌زده تأکید کرد و برای آسیب‌دیدگان این حادثه، از خداوند متعال، خواستار صبر و اجر شد.

در ادامه جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، تبصره ۴ ماده ۳ «طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد» به عنوان موضوع اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در دستور قرار گرفت که پس از اظهارنظرات موافق و مخالف، نظر مجلس شورای اسلامی عیناً تصویب شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 331209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟