کارشناس امور دیجیتال: اگر ترامپ به توییت زدن‌هایش ادامه دهد، پیروز انتخابات ۲۰۲۰ می‌شود!

به گزارش گروه سیاسی رکنا، به نقل از نیوز دات کام؛ اقدامات «برد پارسکال»، مدیر امور دیجیتال ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ»، را عامل اصلی پیروزی الکترال رئیس جمهور آمریکا می‌دانند. «پارسکال» موفق شد بدون بکار گیری هیچگونه حقه و یا عمل غیرقانونی، آرای دیجیتال ترامپ Trump را در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا افزایش دهد.
این کارشناس امور وب و دیجیتال اطمینان دارد اگر ترامپ همچنان به توییت کردن‌های خود ادامه دهد و این ارتباط مستقیم با مردم آمریکا را حفظ کند، بدون شک در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ نیز به پیروزی خواهد رسید.
پارسکال در این باره گفت: مردم شیوه‌ای را که ترامپ با آن‌ها سخن می‌گوید، دوست دارند. من هم توییت کردن را دوست دارم و از کسانیکه نمی‌خواهند با مردم مستقیم صحبت کنند، خوشم نمی‌آید. حقیقت این است که وقتی مردم در این چهار سال از خواب برمی خیزند، فقط با یک کلیک متوجه می‌شوند به تازگی چه اخباری با آن‌ها در میان گذاشته شده است. به عقیده من باز هم اوضاع به همین شکل خواهد بود. مردم به این شیوه رای می‌دهند.
پارسکال هیچ سابقه فعالیت در امور سیاسی را ندارد؛ اما از سوی ترامپ ۱۵۰۰ دلار دریافت کرد تا فقط برای ۹۰ روز (تا زمان برگزاری انتخابات) برای او یک وب سایت طراحی کند. پارسکال در اجلاس وب به میزبانی شهر لیسبون پرتغال گفت: میان تولید یک محصول فوق العاده و یا ارائه الگوریتمی برای تقلب Cheat و حیله گری تفاوت بسیاری وجود دارد. خیلی جالب بود که ناکارآمدی رسانه‌های آمریکایی را در برابر ستاد انتخاباتی ترامپ مشاهده می‌کردیم. آن‌ها مدعی بودند بازیگران خارجی و تمام اعضای ستاد در حال انجام امور غیرقانونی هستند که ایده احمقانه‌ای بود. آن‌ها می‌خواستند باور کنید ارتباط مستقیم با مردم و رساندن پیام‌های مهم به آن‌ها ممکن نیست.
این سخنان پس از آن بیان شد که مسئولان فیس بوک اذعان کردند حساب کاربری ۱۲۶ میلیون آمریکایی را به سمت محتوای تولید شده از جانب ربات‌های پشتیبان روسی هدایت کرده اند. این موضوع نیز به یکی از دلایل اثبات کنده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شد.
سپس پارسکال درباره انتخابات سال ۲۰۲۰ به ترامپ توصیه کرد: یک بار دیگر من را استخدام کن! به توییت کردن ادامه بده و مردم را نسبت به آنچه فکر می‌کنی، آگاه کن. به مردم بگو قصد داری چه انجام دهی. با آن‌ها صحبت کن!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 326267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟