محبوب‌ترین و منفورترین سناتور‌های آمریکا چه کسانی هستند؟

نتایج نظرسنجی اخیر «مورنینگ کنسالت» (Morning Consult) حاکی از آن است که برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت آمریکا، محبوب‌ترین سناتور در میان مردم این کشور است. براساس نتایج این نظرسنجی، میزان رضایت از سندرز در ایالت متبوعش، 71 درصد است که نشان می‌دهد او نسبت به دیگر سناتورهای این کشور از محبوبیت بالاتری برخوردار است . سندرز در نظرسنجی ماه ژوئیه نیز این عنوان را از آن خود کرده بود. این در حالی است که در نظرسنجی ژوئیه، میزان رضایت اهالی ایالت ورمونت از سندرز 75 درصد بود.

نتایج نظرسنجی جدید نشان می‌دهد در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، میزان رضایت مردم آمریکا از تقریباً همه سناتورهای این کشور کاهش یافته است. در این مدت جمهوری‌خواهان در تلاش‌های خود برای لغو و جایگزینی قانون Law بهداشت و درمان باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا –موسوم به اوباماکر– ناکام مانده‌اند.

نظرسنجی مورنینگ کنسالت همچنین نشان می‌دهد میچ مک‌کانل، سناتور ایالت کنتاکی و رهبر اکثریت جمهوری خواه مجلس سنا نامحبوب‌ترین سناتور آمریکاست. میزان نارضایتی از مک‌کانل 55 درصد است که نسبت به نظرسنجی ماه ژوئیه افزایش نشان می‌دهد. سناتور کنتاکی در نظرسنجی ژوئیه نیز عنوان نامحبوب‌ترین سناتور آمریکا را از آن خود کرده بود. با وجود این، در آن زمان میزان نارضایتی ساکنان ایالت کنتاکی از او 48 درصد بود. تنها 33 درصد از شرکت‌کنندگان از ایالت کنتاکی در نظرسنجی اخیر، از عملکرد مک‌کانل رضایت داشتند.

از سوی دیگر، جف فلِیک، سناتور جمهوری خواه ایالت آریزونا، رتبه دوم را در فهرست «نامحبوب‌ترین» سناورهای آمریکا از آن خود کرد. 48 درصد از شرکت‌کنندگان از ایالت آریزونا در این نظرسنجی، نارضایتی خود را از عملکرد فلیک اعلام کردند. سناتور جمهوری خواه آریزونا چند روز پیش در یک سخنرانی انتقادی از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، اعلام کرد قصد ندارد در انتخابات مجلس سنا در سال آینده (2018 میلادی) نامزد شود.

نظرسنجی مورنینیگ کنسالت از اول ژوئیه تا سی‌ام سپتامبر سال جاری میلادی و با شرکت 255 هزار و 120 نفر از پنجاه ایالت آمریکا برگزار شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی داماد خاطر خواه خواهر عروس شد! + عکس

عکس نامزدم با مرد غریبه خیلی تکان دهنده بود و من تحملش را نداشتم! + عکس

بلایی شیطانی که مربی اسکیت بر سر چند کودک زیر 8 سال در یزد آورد / او اصلا مربی نبود!

نقشه شوم حجت برای عروس یک خانواده / وقتی ارتباط لو رفت؟!+ عکس

عروس 13 عضو خانواده شوهر خود را کشت!

اعدام داماد 20 ساله در زندان مشهد با اعتراف تلخ عروس 18 ساله! + عکس

اقدام وحشتناک با عروس تنها در خانه پدرشوهرش+ عکس

تجاوز وحشیانه به دختر 16 ساله در پارک جنگلی + عکس

تجاوز به دختر 19 ساله در کوچه خلوت سینما + عکس

همخوابی پروین 47 ساله با امین 18 ساله چرا به دادگاه کشید؟! + عکس

کدخبر: 322738 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟