حزب بارزانی برای حضور در جلسات پارلمان عراق شرط گذاشت

به گزارش گروه سیاسی رکنا: به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز عراق، دفتر معاون رئیس حزب دموکراتیک کردستان عراق وابسته به مسعود بارزانی در بیانیه‌ای اعلام کرد که با رئیس فراکسیون پارلمانی حزب دموکراتیک کردستان عراق نشستی برگزار و تاکید کرد: انجام گفت‌وگویی جدی میان بغداد و اربیل ضروری است.
در این بیانیه همچنین آمده است: در این نشست تاکید شد مشارکت فراکسیون حزب دموکراتیک کردستان در نشست‌های پارلمان عراق به شرط پذیرفتن دولت عراق به انجام گفت‌وگوی بی‌قید و شرط و توقف سیاست "مجازات" اقلیم کردستان عراق باشد و همچنین بر اهمیت وحدت موضع فراکسیون‌های کردستانی در پارلمان عراق در قبال همه پرونده‌ها تاکید شد.
بعضی از فراکسیون‌ها و اعضای پارلمان به اجماع خواستار مجازات اعضای فراکسیون حزب بارزانی شدند که اعضای این فراکسیون عنوان داشتند، مجازات اعضای کرد پارلمان و ملت کردستان همواره محکوم به شکست بوده است.
اخیرا جلسه پارلمان عراق با حضور نمایندگان حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق و تغییر در جلسه پارلمان حضور یافتند اما نمایندگان حزب بارزانی همچنان جلسه پارلمان را تحریم کرده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 315558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟