خادمی: اقتدار نظام وقتی ماندگار است که نهادها خوب عمل کنند

رکنا سیاسی: هدایت‌الله خادمی با تاکید بر این‌که «اقتدار نظام به نفع مملکت است» اظهار داشت: متاسفانه در دنیای امروز تمام کشورها تلاش می‌کنند برای این‌که منافع خود را حفظ کنند پا را فراتر گذاشته و در جهت از بین بردن منافع سایر کشورها گام بردارند، بخصوص کشورهایی که دارای قدرت کمتری هستند.
وی خاطرنشان کرد: قوای سه‌گانه و نهادهای امنیتی در کشور ما باید با یکدیگر هماهنگ باشند. این هماهنگی ضمن رعایت استقلال Esteghlal باید از کیفیت لازم هم برخوردار باشد.
نماینده مردم ایذه و باغملک تصریح کرد: به شرطی نظام ما قدرتمند محسوب می‌شود که همه در انجام وظایف و در جهت منافع مردم خوب کار کنند. اگر کم‌کاری داشته باشند و یا خدای نکرده وارد موضوعات اقتصادی شوند هر کاری هم که انجام دهند اقتدار نظام کم می‌شود.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با اهدافی که داشته و دارد در دنیا بی‌نظیر بود. عدالت و توسعه از جمله اهداف انقلاب بوده است و اگر پیرو حکومت علی (ع) هم باشیم باید فاصله فقرا و اغنیاء را کم کنیم. اگر به اینجا رسیدیم مردم پشت سر نظام هستند و نظام ما حتما مقتدر خواهد بود. اگر هم اتفاق هم نیفتاد باید قوای سه‌گانه با یکدیگر همفکری کرده و به صورت شفاف مشکلات را مورد بررسی قرار داده و برطرف کنند تا از انحرافی که خدای نکرده ایجاد شده برگردیم و آن‌چه که به نفع مردم و نظام است را انجام دهیم.
وی با تاکید بر این‌که «در هر شرایطی باید در مقابل دشمنان و مسائلی که موجب اختلاف می‌شود متحد باشیم»، گفت: اقتدار وقتی ماندگار است که نهادهای ما خوب عمل کنند در حالی‌که شرایط امروز ما به لحاظ اقتصادی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و از نظر آموزشی هم چندان وضعیت مناسبی را نداریم در حالی‌که اگر درست عمل می‌کردیم به ویژه از نظر اقتصادی با همین منابع و ثروتی که در کشور داریم می‌توانستیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم و تا این حد محتاج واردات نبودیم که تا حرفی زده می‌شود صحبت از تحریم به میان آید.
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بنابراین اتحاد و اقتدار موقعی مستحکم است که هر کدام از افرادی که در مسئولیت‌هایی قرار می‌گیرند وظایف‌شان را به درستی انجام دهند. این‌گونه نباشد که اگر دولت کاری انجام نداد قوه مقننه بی‌تفاوت باشد و یا اگر فساد اقتصادی رخ داد قوه قضاییه اقدامی نکند.
وی با تاکید بر این‌که «هر یک از قوا باید موضوعات داخلی را شفاف و در سطح مسئولیت خود پیگیری کنند»، گفت: مردم موقعی می‌توانند مسئولین را بپذیرند و از خودشان بدانند که مانند آن‌ها هم مسئولان رفتار و زندگی کنند و ما امید داریم که مسئولینی سر کار بیایند که از نظر سطح زندگی تفاوتی با مردم نداشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟