محمد ابراهیمی:بازی با استقلال بازی مرگ و زندگی است/ دروازه پرسپولیس طلسم شده بود

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در دو هفته ابتدایی لیگ برتر مقابل تیم‌های استقلال Esteghlal خوزستان و پرسپولیس شکست خورد و در هفته سوم باید به مصاف استقلال تهران در ورزشگاه آزادی Freedom برود.
محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی روز جمعه تراکتورسازی مقابل استقلال تهران گفت: «ما در دو هفته گذشته نتایج خوبی نگرفتیم و به همین دلیل فشار زیادی روی تیم ما است. اما شرایط بازی مقابل استقلال فرق دارد . ما در سال‌های گذشته همیشه مقابل این تیم در تهران نتایج خوبی کسب کرده‌ایم. بازیکنان جوان ما هم انگیزه زیادی دارند تا بتوانند در ورزشگاه آزادی خودشان را نشان دهند.»
وی افزود: «با توجه به جایگاه ما در جدول این بازی حکم مرگ و زندگی برای ما دارد مطمئن هستم که همه اعضای تیم تلاش می‌کنند تا با دست پر از تهران برگردیم. البته استقلال هم در دو هفته گذشته نتایج خوبی کسب نکرد و در این بازی خانگی به دنبال کسب 3 امتیاز است. امیدوارم با حمایت هواداران خودمان که همیشه در تهران ما را شرمنده خودشان کرده‌اند بتوانیم با 3 امتیاز این بازی به تبریز برگردیم.»
وی در خصوص شکست تیمش مقابل پرسپولیس، گفت:«ما بازی خوبی را مقابل پرسپولیس انجام دادیم و موقعیت‌های بیشتری از این تیم داشتیم ولی متاسفانه توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد. انگار دروازه پرسپولیس طلسم شده بود. بازی با پرسپولیس این درس را به ما داد که باید تمرکز زیادی در جریان بازی داشته باشیم تا بتوانیم از موقعیت‌هایی که به دست می آوریم به خوبی استفاده کنیم.»
ابراهیمی ادامه داد: «امیدوارم با تمرینات بیشتر در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بتوانیم از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کرده و نتایج مناسبی را کسب کنیم که در این راستا همه تلاشمان را به کار می‌گیریم. البته باید قبول کنیم که جوانان ما با بازیکنان دیگر هماهنگ نیستند و این موضوع زمان بر خواهد بود، اما تلاش می کنیم که بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.»
ابراهیمی در رابطه با دو شکست متوالی در ابتدای لیگ خاطر نشان کرد: «در حال حاضر تیم‌هایی در کنار ما در لیگ هستند که فرصت یارگیری داشتند اما ما که هیچ بازیکنی به تیم خودمان اضافه نکردیم همه تیم‌ها نیاز به زمان دارند تا هماهنگ شوند و ما هم امیدواریم در هفته‌های آینده بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 292060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟