احمدی‌لاشکی: مسائل تربیتی و آموزشی در اولویت وزارت آموزش و پرورش باشد

رکنا سیاسی: قاسم احمدی لاشکی، ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان گفت: مجلس با رای بالایی که به وزرا داد، رفاقت و تعاملش را ثابت کرد و در طلیعه هفته دولت به غیر از دو وزارتخانه، سایر وزارتخانه‌ها با وزرای جدید مشغول به فعالیت شدند و طبیعتا دولت هم برای این هفته برنامه‌های متعددی از قبیل افتتاح پروژه‌ها را در دستور کار خواهد داشت.

وی تصریح کرد: قطعا هر وزارتخانه‌ای برای بهبود امور تدبیر لازم را دارد و در این میان وزارت آموزش و پرورش کار سختی را بر عهده دارد. در واقع با بیش از ۱۳ میلیون دانش آموز و ۹۵ هزار معلم، در این شرایط برای اول مهر و آغاز سال تحصیلی آماده می‌شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین بیان کرد: بنابراین در فرصتی که وجود دارد باید مسائل تربیتی، آموزشی و پرورشی در دستور کار و برنامه‌های جدی وزیر آموزش و پرورش باشد.

نماینده مردم نوشهر در مجلس در ادامه اظهار داشت: بطحایی با رای بالایی که از مجلس گرفته است، پشتوانه لازم برای عملیاتی کردن برنامه‌های خود در حوزه های تعلیم و تربیت را دارد.

این نماینده مجلس در پایان تصریح کرد: دولت هم باید توجه ویژه به اقشار جامعه را در اولویت قرار دهد و علی رغم حواشی که عده‌ای در کشور ایجاد می کنند از یک همکاری و هماهنگی لازم برخوردار باشد. مجلس هم آماده همکاری با دولت است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 298455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟