واکنش الحشد الشعبی به اظهارات نتانیاهو درباره نفوذ ایران در عراق

به گزارش گروه سیاسی رکنا: به نقل از پایگاه خبری المنظار، معین الکاظمی معاون نائب رئیس الحشد الشعبی عراق در واکنش به اظهارات نتانیاهو در دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه که مدعی شده بود ایران می‌خواهد بر عراق سیطره یابد گفت: دخالت‌ها و اظهارات نتانیاهو آشکار و غیر قابل قبول است و این اظهارات از دولت صهیونیستی که تمام عملیات تروریستی موجود در منطقه و خشنونت‌ها بر عهده آن است، اعلام می‌شود.
وی افزود: کسی که به سرزمین‌های آزاد شده و سرزمین‌هایی که به زودی آزاد خواهد شد دست می‌یابد، نیروهای عراقی هستند و نه جمهوری اسلامی ایران و نه قدرت خارجی دیگری بر سرزمین عراق سیطره ندارد و عراقی‌ها هستند که بر سرزمین‌شان سیطره می‌یابند.
الکاظمی در ادامه گفت: رژیم صهیونیستی تلاش کرد که عراق را تقسیم کند و این رژیم است که به منظور نابودی منطقه از گروهک داعش ISIS و دیگر گروهک‌های تروریستی حمایت می‌کند. الحشد الشعبی برنامه‌های رژیم صهیونیستی برای تقسیم عراق را شکست داد و این رژیم بعد از تشکیل الحشد الشعبی از کشور عراق بیم دارد.
 بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه ضمن اشاره به توسعه برنامه‌های موشکی ایران مدعی شد: ایران در مرحله پیشرفته‌ای از کنترل و نفوذ بر عراق، یمن و لبنان قرار دارد و سازمان‌های تروریستی را تجهیز می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 298339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟