درخواست از لاریجانی در مورد نمایندگان حاشیه‌ساز روز تحلیف

رکنا سیاسی: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در مورد اتفاقات اخیر مراسم تحلیف ریاست جمهوری در مجلس طی بیانیه‌ای خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: الحمدلله سرکار خانم موگرینی باعث شدند تا مردم پی به باطن ذات بعضی از این حضرات ببرند و آگاه شوند، عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. آقای لاریجانی، از کنار این رخداد نمی‌توان به سادگی گذشت و جامعه اسلامی دانشجویان خواستار این است که در اسرع وقت یکایک نمایندگان در صف سلفی تحقیر از ملت عزیز و عزتمند ایران اسلامی پوزش بطلبند بلکه هم از گناهشان کاسته شود و هم اندکی موجب التیام خاطر مردم گردد.

در ابتدای این بیانیه آمده است:چندی پیش در مراسم تحلیف ریاست جمهوری شاهد رخدادی بودیم که توسط خیل کثیری از مردم و نخبگان «فاجعه» خوانده شد. در خانه ملت شاهد رفتاری بودیم که باعث تکدر خاطر ملت شد، رفتاری که نه تنها خلاف اصول بدوی دیپلماتیک بود بلکه مخالف روحیه عزتمندی هر ایرانی است که ماحصل سواستفاده بعضی از حضرات و احزاب سیاسی از احساسات پاک مردم در ایام انتخابات مجلس بود همانانی که اهدافشان، وسائل نیل به اهدافشان را توجیه می کند.

در بخش دیگری از این بیانیه خاطر نشان شد: الحمدلله سرکار خانم موگرینی باعث شدند تا مردم پی به باطن ذات بعضی از این حضرات ببرند و آگاه شوند، عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. آقای لاریجانی، از کنار این رخداد نمی‌توان به سادگی گذشت و جامعه اسلامی دانشجویان خواستار این است که در اسرع وقت یکایک نمایندگان در صف سلفی تحقیر از ملت عزیز و عزتمند ایران اسلامی پوزش بطلبند بلکه هم از گناهشان کاسته شود و هم اندکی موجب التیام خاطر مردم گردد.

همچنین در این بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان خطاب به علی لاریجانی بیان داشت: دستور فرمایید با نمایندگانی که موجب آزار روحی و تالم خاطر مردم شدند در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برخورد مناسبی صورت پذیرد و همچنین دستور فرمایید برای آن دسته از نمایندگانی که نحوه تعامل و ارتباط صحیح و عزتمندانه با سایر مسئولین داخلی و خارجی را نمی دانند کلاس‌های مقتضی توجیهی گذاشته شود. امید آن است که خانه ملت جایگاه محق خود را دوباره بدست بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 292789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟