نماینده شبستر: مسائل حاشیه‌ای نباید خللی در اتحاد و یکپارچگی بین قوا ایجاد کند

رکنا سیاسی: معصومه آقاپور علیشاهی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک روز خبرنگار با اشاره به مشارکت ۸۶ درصدی مردم حوزه انتخابیه خود در انتخابات عنوان کرد: امروز کشاورزان خواب ندارند و دشت شبستر برای کشاورزی و باغداری آب ندارد و خشکسالی زیاد شده و شدت گرما دریاچه ارومیه را جهنم کرده است.

وی در ادامه داد: اشتغال کم شده و شادی به غم تبدیل شده است، چرا محرومیت راه ها به خصوص جاده شبستر تسوج تنها ۳۶ درصد پیشرفت داشته است و چرا جدیت کم است در حالی که مردم سختکوش و تحصیلکرده در شهرستان هستند اما شغل نیست، طبیعت گردشگری داریم اما اعتبارات جذب توریست نداریم.

وی افزود: در شبستر صنعت غذایی داریم اما بازار Store فروش و منطقه ویژه اقتصادی نداریم. صنعت کشاورزی داریم اما لوله های انتقال آب شرب نداریم. بخش های حوزه انتخابیه که حاصلخیز است سند ندارد. نساجی داریم اما ۱۲ سال تعطیل مانده است و به طور کلی زمینه برکت و پیشرفت داریم ولی حرکت لازم از سوی مسئولان اجرایی انجام نمی شود.

نماینده شبستر با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری آذربایجان را سر ایران دانستند، گفت: مقامات ارشد سازمان مدیریت اعلام کرده اند شبستر بالاترین شاخص مشارکت اقتصادی را دارد و نرخ بیکاری در آن پایین است اما هیچ دولتی چه در گذشته و چه در دوران کنونی نمی تواند با عنوان پارامتر مثبت آن را به نفع خود مصادره کند.

وی افزود: ایران فقط برخی استان ها نیست و ایران دارای ۶۸ هزار روستا و آبادی است از این رو تنها راه نجات اقتصاد ایران تقویت اقتصاد روستایی است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اگرچه نماینده شهرستان شبستر هستم اما برای تمام وطنم خدمتگزارم و اگرچه به حوزه انتخابیه تعهد دارم اما به نظام و حاکمیت نیز متعهد هستم لذا می گویم خیر و برکت فعالیت زنان در کشور کم نیست و روحانی نباید نسبت به زنان در کابینه کم لطفی کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 292199 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟