واکنش یک سردار سپاه به اقدامات تحریک‌آمیز آمریکا در خلیج فارس

رکنا سیاسی: سردار یدالله جوانی در واکنش به اقدامات تحریک آمیز رزم ناوهای نیروی دریایی آمریکا در آبهای خلیج فارس گفت: در مواردی که ناوگان دریایی آمریکا در منطقه دست به ماجراجویی می زند نیروهای ما با حفظ آرامش و مدیریت صحنه به ماموریت خود در خلیج فارس ادامه داده و رفتار غیر اصولی متخاصمان هیچ خللی در انجام وظیفه پرسنل سپاه پاسداران نداشته است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران قطعا به شکل هوشمندانه با این مسایل برخورد خواهد کرد و رفتار غیر حرفه‌ای آمریکا هیچ دلیلی جز درماندگی و واهمه آنها از مرزداران کشورمان ایران ندارد. اگر آنها بدنبال واکنش ما هستند، بدانند که فرزندان این آب و خاک در کنار ایمان و تعهد با قوت قلب بطور مقتدارانه از مرزهای آبی کشور صیانت می‌کنند.

فرمانده ارشد سپاه با اشاره به خونسردی و در عین حال واکنش هوشمندانه یگان دریایی سپاه به تحرکات ناشیانه آمریکایی‌ها، گفت: جالب اینجاست رزم ناوهای آمریکایی در این گونه مواقع هرگاه با واکنش با صلابت سپاه مواجه می‌شوند به سرعت منطقه را ترک کرده و گشتی‌های ما به ماموریت خود بی وقفه ادامه می‌دهند.

جوانی با حساس خواندن شرایط آبی خاکی منطقه تاکید کرد: امروز به لطف خدا حضور نیروی دریایی سپاه در آب‌های خلیج فارس یک حضور مقتدارانه و حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریای عمان و آب‌های دور دست یک حضور هوشمندانه و با برنامه است و دشمنان نظام اسلامی بدانند، نیروهای مومن، متعهد و متخصص جمهوری اسلامی ایران در هر لباسی به طور شبانه روز از مرزهای آبی - خاکی - هوایی ایران حراست خواهند کرد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: آنچه مسلم است، نوع برخورد رزم ناو آمریکایی با مرزداران جمهوری اسلامی ایران از روی استیصال بوده و به آنها هشدار می‌دهیم دقت کنند برای خودشان دردسر ایجاد نکنند زیرا در گذشته هم متحمل خسارات جبران ناپذیری در منطقه شده اند.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 288002 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟