پرونده «مسکن مهر» روی میز کمیسیون عمران

اقبال محمدیان درباره اولویت های کمیسیون عمران در سال دوم مجلس دهم اظهار داشت: یکی از اولویت‌های کمیسیون که با وزیر راه وشهرسازی هم آن را در جریان گذاشته‌ایم، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام کشور خصوصا در حوزه راه است.

وی ادامه داد: «مسکن مهر» یکی از موضوعات مهمی است که به آن رسیدگی خواهیم کرد چرا که از سراسر کشور مراجعه کنندگانی برای رسیدگی به رفع مشکلاتشان در این حوزه داریم و خصوصا در استان خوزستان و شهرهای رامهرمز و رامشیر - که حوزه انتخابیه ام است - مردم زیادی مراجعه کرده و خواستار رسیدگی به مشکلاتشان هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: وضعیت ساماندهی مسکن در بخش اجاره نیز از مواردی است که در دستور کار رسیدگی است.

محمدیان خاطرنشان کرد: درجهت رفع مشکلات مردم و نیز اجرایی کردن بندهای برنامه توسعه ششم و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درصددیم گام‌های موثری برای رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مرتبط با این کمیسیون برداریم.

نماینده رامهرمز و رامشیر تصریح کرد: دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تکمیل آزادراه‌ها و سرمایه گذاری در این حوزه یکی از مهمترین برنامه‌های کاری ما بعد از تعطیلات خواهد بود که بناداریم از مشارکت‌های داخلی و خارجی استفاده کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: با توجه به تغییراتی که در ساختار وزارت راه و شهرسازی بوجود می‌آید، تفویض اختیاراتی به معاونان وزیر درحوزه راه روستایی، راهداری، حمل ونقل و شهرسازی ایجاد می‌شود که لازمست درباره قوانین مرتبط با حوزه حمل جلساتی را داشته باشیم.

محمدیان یادآورشد: برخی اعضای کمیسیون اعنقاد دارند، راه و شهر با هم تناسبی ندارند و بحث تفکیک دو وزارتخانه هم لازم است، اما بنظر می‌رسد بحث‌های دقیق و کارشناسانه تری باید روی این موضوع انجام شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 275732 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟