تغییرات جدید در مجلس/ هیات رییسه ۴ کمیسیون مشخص شد

رکنا اقتصادی: اعضای هیات رییسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مشخص شد، که بر این اساس غلامرضا تاجگردون به عنوان رییس این کمیسیون انتخاب شد. اعضای هیات رییسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، در اجلاسیه دوم دوره دهم مجلس شورای اسلامی، مشخص شد که به شرح زیر است:

غلامرضا تاجگردون با ۲۱ رای به عنوان رییس کمیسیون تعیین شد و همچنین جهانبخش محبی نیا با ۲۱ رای و هادی قوامی با ۲۰ رای به عنوان نواب رییس اول و دوم انتخاب شدند.

همچنین علی کاظمی با ۱۰ رای دبیر اول و محسن بیگلری با ۹ رای دبیر دوم و محمدمهدی مفتح با ۲۱ رای به عنوان سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، انتخاب شدند.

همچنین اعضای هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز مشخص شد که بر این اساس فریدون حسن وند به عنوان رییس این کمیسیون انتخاب و در سمت خود ابقا شد.

اعضای هیات رییسه کمیسیون انرژی، در اجلاسیه دوم دوره دهم مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

فریدون حسن وند با ۲۱ رای به عنوان رییس کمیسیون تعیین شد و همچنین هدایت الله خادمی با ۱۳ رای و سید علی ادیانی با ۱۱ رای به عنوان نواب رییس اول و دوم انتخاب شدند.

همچنین قاسم ساعدی با ۱۴رای دبیر اول و کوروش کرم پور حقیقی با ۱۳ رای دبیر دوم و اسدالله قره خانی با ۲۱ رای به عنوان سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، انتخاب شدند.

بر پایه این گزارش، عصر امروز همچنین ترکیب اعضای هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس مشخص شد و بر همین اساس عزیز اکبریان به عنوان رییس این کمیسیون انتخاب شد.

در جلسه امروز عزیز اکبریان با ۱۲ رای به عنوان رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تعیین شد و همچنین رضا علیزاده و فریدون احمدی به ترتیب با ۱۴ و ۱۰ رای به عنوان نواب رییس اول و دوم، رامین نورقلی پور با ۱۳ رای و سید جواد حسینی کیا با ۱۲ رای به عنوان دبیر اول و دوم و همچنین سعید باستانی با ۱۲ رای سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس نیز با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رییسه کمیسیون متبوعش، گفت: محمدرضا رضایی کوچی به عنوان رییس این کمیسیون در سمت خود باقی ماند.

صدیف بدری افزود: در جریان این انتخابات، قلی الله قلی زاده و مجید کیان پور به عنوان نواب رییس، صدیف بدری سخنگو، شادمهر کاظم زاده و حسین نیاز آذری نیز به عنوان دبیران هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس انتخاب شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 270692 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟