نماینده ایلام: قوم کرد بیشترین شهید را در مقابل وحشگیری های داعش تقدیم کرده است

سلام امینی روز پنجشنبه در این باره اظهار کرد: گروه تکفیری و تروریستی داعش ISIS به هیچ قوم و مذهبی تعلق نداشته و فصل مشترک این جریان انحرافی جنایت Crime و وحشیگری است.

وی افزود: پس از شکل گیری این جریان منحوس و ضد بشری تمامی اقوام ، ادیان و مذاهب در مقابل این پدیده نامیمون قرار گرفته که در این میان قوم دلیر و رشید کرد همواره در پیشانی و صف مقدم مقابله با جنایت های آنان حاضر بوده اند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم یادآور شد: طی چند سال اخیر نیز بیشترین شهیدان در مقابل جنایت های کم سابقه این گروه منحط متعلق به کردها بوده که با تقدیم عزیزترین جوانان خود نشان داده اند کوچکترین وابستگی و تعلق خاطری میان آنان به این افراد وابسته به استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل و اذناب آنان در منطقه وجود ندارد.

امینی با اشاره به حمله تعدادی از افراد حقیر وابسته به گروه داعش به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل (ره) تاکید کرد: نخستین شهید این واقعه نیز شهید قلی زاده از فرزندان کرد زبان استان ایلام بود که برای پیگیری احداث مسجد در شهرستان چرداول در مجلس حضور یافته بود.

وی ادامه داد: نمایندگان کردزبان مجلس شورای اسلامی نیز با صدور بیانیه ای انزجار خود را از این حرکت جنایتکارانه اعلام و آمادگی خود را برای برخورد با این جریان منحرف ابراز داشتند و اعلام کردند برای حراست از آرمان های انقلاب آماده هرنوع جانفشانی هستند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن این جنایت ضد بشری که با حمایت کشورهای استکباری و حامیان منطقه ای آنان رخ داد، اضافه کرد: ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 17 هزار شهید ترور Assassination را تقدیم آرمان های والای خود کرده که از این نظر هیچ کشوری قابل مقایسه با جمهوری اسلامی نیست، چراکه مهم ترین شخصیت های سیاسی این کشور از رئیس جمهوری تا نخست وزیر گرفته و نمایندگان مجلس و گروه های مختلف مردم قربانی ترور کور منافقان داخلی و خارجی شده اند.

امینی گفت: اینگونه اقدامات تروریستی ، وحشت آفرینی ها و تهدیدها برای ملت ایران تازگی نداشته و تردیدی وجود ندارد که این حملات اراده ملت را در مقابل تروریست Terrorist ها قوی تر خواهد کرد.

وی با اشاره به نقش مردم استان ایلام در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس هشت ساله اظهار کرد: ایلامیان با وجود محرومیت و نداشتن امکانات ولی در دوران جنگ تحمیلی با اراده مثال زدنی و بسیج مردمی اجازه ندادند حتی یک وجب از این خاک پرگهر و شهیدپرور از ایران اسلامی جدا شود و در این راه بهترین فرزندان خود را نثار کردند و نشان دادند برای حراست از این کیان آماده هرگونه فداکاری هستند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم تاکید کرد: تمامی اقوام حاضر در شهرستان های دهگانه استان ایلام همواره در صف انقلاب بوده و پشت سر رهبری معظم انقلاب حرکت کرده اند و با وجود گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب همچنان به آرمان های نظام وفادار هستند.

به گزارش ایرنا، در 2 حمله تروریستی چهارشنبه هفته گذشته، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج مهاجم انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 نفر شهید و 56 نفر مجروح شدند.

به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران پلیس Police حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد.

سه مهاجم به ساختمان مجلس شورای اسلامی نیز در جریان درگیری ها به هلاکت رسیدند.

وزارت اطلاعات با افشای هویت و عکس تروریست ها اعلام کرد: تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند 5 نفر از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب توسط گروهک تروریستی داعش، از کشور خارج شده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشتند.

گروهک تروریستی داعش مسئولیت حمله به ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام(ره) را بر عهده گرفته بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

فوری/کشف بسته مشکوک در متروی گلشهر / ایستگاه تخلیه شد

این کارمند مجلس شاهد ضبط کلیپ معروف داعش بود / پشت در اتاق پنهان شده بودم و ... + فیلم

تصویری از حسن عشوری که در درگیری با تروریست ها در چابهار به شهادت رسید + جزئیات عملیات و فیلم

2 مرد سیما را به زور به باغی در جنوب تهران بردند و ... / گزارش عملیات دستگیری 2 شیطان

فیلم لحظه دستگیری سلطان گل ایران / سلطان گل پرپر شد + تصاویر

طلبه 14 ساله حوزه علمیه خاش را دزدیدند

فیلم حمله 2 شرور چاقو کش به مامور پلیس راه در مازندران + 2 جوان دستگیر شدند

قتل دسته جمعی در کرمان توسط داعشی ها؟!

حرف های شنیدنی دختر شهید حادثه تروریستی حرم مطهر+فیلم

حمله وحشیانه دو جوان به زنان در خیابان های خلوت رشت

مرگ تلخ مریم در استخر باغ

حکم برای قطع انگشت یک جوان قمه کش + عکس

2 عروس صیغه ای از لحظه های خصوصی با شوهر موقت و سرشناس فیلمبرداری می کردند و ...

پشت پرده سایت نکاح اسلامی چه بود؟

صورت من کجاست؟ / من قربانی خودخواهی های دیگران شده ام! + عکس

دادگاه بدوی دبی، یک دانشجوی ایرانی را به 7 سال زندان محکوم کرد

فیلم لحظه آتش سوزی در برج ۲۰ طبقه پامچال دریاچه چیتگر + عکس

نقشه سیاه خواستگار با یک لیوان آب انار برای دختر معصوم

گفتگوی تصویر با یک زن که هنگام سرقت مسلحانه از بانکی در تهران دستگیر شد + عکس

زن مطلقه زیرکانه وارد زندگی ام شد و ...

مهران غفوریان قبل از جراحی چه گفت؟ + فیلم و عکس

واکنش بسیار عجیب بهناز جعفری در پاسخ به سوال یک خبرنگار در نشست خبری + فیلم

شرمندگی خواننده سیاه پوش + عکس

بازیگر معروف زن ازدواج کرد + عکس

چرا پلاسکو در تهران پس از ۳.۵ ساعت ویران شد، اما گرنفل لندن پس از 10 ساعت هنوز سرپاست؟

 

کدخبر: 273235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟