حاشیه های سفر ابراهیم رئیسی به شهرکرد

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی بدلیل تاخیر در پرواز با 2 ساعت وقفه در جمع هوادارانش در حسینیه اعظم شهرکرد حاضر شد، حضور این نامزد انتخاباتی ساعت 11 صبح امروز شنبه اطلاع رسانی شده بود.
حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام والای شهیدان و دیدار با امام جمعه شهرکرد از دیگر برنامه های سفر  ابراهیم رئیسی به شهرکرد بود که به سبب تاخیر در پرواز و نبود فرصت، تنها دیدار با امام جمعه انجام گرفت.
برای استقبال از حجت الاسلام رئیسی، اقشار و اقوام مختلف استان از جمله بختیاری ها با لباس محلی و طلاب و روحانیون در فرودگاه حاضر شدند و برخی از بختیاری ها از وی با موسیقی محلی استقبال کردند، ذبح گوسفند از دیگر حواشی این مراسم بود.
جمعی از زنان و مردان هوادار حجت الاسلام رئیسی مقابل حسینیه اعظم گرد هم آمده بودند و شعار 'ابراهیم بت شکن، بت فساد را بشکن' و 'رئیسی، رئیسی، حمایتت می کنیم' و'ای پسر فاطمه حمایتت می کنیم' از این نامزد انتخاباتی استقبال کردند.
مردم حاضر در حسینیه اعظم پرچم ها و پلاکاردهایی با شمایل ابراهیم رئیسی در دست داشتند.
برخی از زنان حاضر با در داشتن نامه هایی تلاش می کردند تا نامه ها و درخواست هایشان را به دست رئیسی برسانند.
انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 264284 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟