در پی فیلتر سامانه کارانه به درخواست دولت و راه اندازی سایت کارورزی، ستاد محمدباقر قالیباف با صدور اطلاعیه ای نسبت به این اقدام اعتراض کردند.
متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:
بعد از هزاران ساعت کارکارشناسی از سوی تیم اقتصادی آقای دکتر قالیباف، طرحی با عنوان «کارانه» ارایه شد که گام اول برای دریافت میزان متقاضیان شغل در جامعه بود. این طرح اشتیاق و امید بالایی در میان جوانان و افراد متقاضی شغل در جامعه ایجاد کرد به طوری که مراجعه به سایت مربوط به این طرح بیش از 5 میلیون بازدید در دو روز داشت.
متاسفانه در اقدامی تعجب برانگیز، وزیر محترم کشور که مسوول برگزاری انتخابات نیز هست این اقدام را با تعابیری زشت و ناپسند مورد خطاب قرار داد به طوریکه در همان مقطع ستاد آقای دکتر قالیباف(ستاد دولت مردم) این سخنان وزیر کشور را خلاف تبصره یک و دو ماده 33 و تبصره 2 ماده 68 و ماده 73 قانون Law انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردیم که در مقابل این استدلال حقوقی پاسخی دریافت نشد.
متاسفانه دولت محترم و ستاد انتخاباتی آقای روحانی در اقدامی خلاف قانون دستور فیلتر شدن سایت اجرای طرح اشتغالی آقای قالیباف(کارانه) را دادند.
ماجرا از آنجا جالب می شود که بعد از جلوگیری از طرح و سایت کارانه، دولت و ستاد آقای روحانی با کپی کاری، اعلام می کند که طرحی مشابه دارد و سایتی در این زمینه داد؟
حال جای سوال است که چرا وزیر کشور سکوت کرده و این بار با همان تعابیر زشتی که به طرح آقای قالیباف هجمه کرد این حرکت آقای روحانی را حتی مورد یک نقد کوچک قرار نمی دهد؟
سوال دیگر آن است که چرا در طول چهارسال گذشته، این دولت که کمترین تحرکی در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نداشت یک شبه به فکر این شد تا طرح اشتغالزایی یک نامزد را در یک سرقت Stealing انتخاباتی به نام خود ثبت نماید هر چند بر این باوریم گامی در جهت اجرا برنخواهند داشت چرا که نه این دولت توان اجرای آن را دارد و نه مردم دیگر اقبالی به دولت ناتوان، پیر و خسته ای دارند که صرفا دعواهای بیهوده سیاسی را در دستور کار دارد.
ستاد انتخاباتی دکتر محمد باقر قالیباف (ستاد دولت)برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 263447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟