مردم از نامزدها انتظار دارند در مسیر موضوعات تعیین شده گفت‌وگو کنند

غلامرضا کاتب عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه در هر مناظره سوالات در موضوعی مشخص آماده‌سازی شده است، گفت: چون اختیار با نامزد انتخاباتی است به هر شکل پاسخ می‌دهند ولی اگر متناسب با موضوع پاسخگو باشند شاهد اتفاقات مناظره اول نخواهیم بود.

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: انتظار مردم و جامعه این است که نامزدها خودشان در چهارچوب موضوعات مشخص شده گفتگو کنند و چون مناظره امروز هم در رابطه با موضوعات فرهنگی و سیاسی است بنابراین باید در این مسیر گفتگو کنند که اگر این اتفاق رخ دهد جاذبه مناظره برای مردم بیشتر است و در واقع جایگاه فرهنگی و اجتماعی ما بالا می رود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مهمترین مسائل فرهنگ ملی ما عنوان و تأکید کرد: ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که فرهنگ ملی، فرهنگ کسب و کار، فرهنگ اشتغال، فرهنگ تعلیم و تربیت و فرهنگ کار و تلاش در کشور زنده شود به طوری که دغدغه‌های ما تحقق شعار رفع بیکاری بخشی از آن فرهنگسازی برای کار است.

کاتب خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم فرهنگ کار را که برخواسته از تفکر اولیای خداست ترویج کنیم، هم تولید و هم اشتغال رونق پیدا می‌کند.

وی لازمه رونق اقتصادی را هماهنگی دو طرفه کارگر در تولید خواند و تأکیدکرد: اگر کارگر خود را متعلق به تولید و تولید هم خودش را به متعلق به کارگر بداند در این صورت در جهت فرهنگ‌سازی کار و تولید گامی مؤثر برداشته می‌شود که این فرهنگ در دنیا حاکم است ولی در کشور ما حاکم نیست.

کاتب با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌ها وظیفه دارند برای ترویج و احیای کار تلاش کنند، با اشاره به ظهور پدیده‌ شبکه‌های اجتماعی گفت: ما نمی‌توانیم خود را از دنیا جدا کنیم زیرا امروز شبکه‌های اجتماعی بخشی از همه کشورهاست و مختص ایران نیست.

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به تلاش دنیا برای ترویج و نفوذ فرهنگ خود از طریق شبکه‌های اجتماعی بیان داشت: ما نیز باید هوشمندانه با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی فرهنگ خود را گسترش دهیم.

وی تأکید کرد: باید بخش خصوصی را حمایت کرد تا برای فضای مجازی تولید محتوا کند.

کاتب با بیان اینکه کارهایی که تاکنون در حوزه فضای مجازی انجام شده به میزان انتظارات نیست بیان داشت: اگر در مورد فضای کسب و کار این محیط به خوبی اطلاع رسانی شود و مردم از ظرفیت‌های آن آگاه شوند در این شرایط هم تولید محتوا شده و هم برای مردم کسب ثروت می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

دومین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری 96 + دانلود مناظره

این اخبار را از دست ندهید:

شیون دلخراش 26 کودک روستایی که پدرشان در معدن آزادشهر گلستان دفن شد + عکس قربانیان و جدول

اختصاصی / عکس و اسامی گرفتار شده ها و قربانیان معدن آزادشهر گلستان / 4 روستا سیاه پوش شد + جزئیات

هنگام شستن ظرف ها بودم که شوهر دخترخاله ام پیشنهاد شرم آور داد و مرا به زور به اتاق برد و ...

راز شوم دختر 16 ساله که در خانه تاجر 62 ساله زندانی شده بود / این مرد خانه فساد داشت و ...

یک روز وقتی به محل کار پسرم رفتم با صاحبکارش آشنا شدم و ملاقات های شیطانی ما شروع شد تا اینکه در باغ آن اتفاق افتاد و ...

پس از اولین گناه با همسر دوستم دیگر عذاب وجدان نداشتم تا اینکه یک روز سر زده به خانه آمدم بابک را در شرایط بد با زنم دیدم و ...

شلیک مرد اراکی به همسرش در وسط خیابان / انگیزه ای این پرونده هنوز روشن نیست!

موهای راضیه 14 ساله را گرفت با مشت به صورتش کوبید و به سمت دکه کشاند تا...

شکایت احمدی‌نژاد از جهانگیری!

هادی پس از یک سال ارتباط شرم آور راز زندگی ام را فهمید و رفت ...

 

کدخبر: 262206 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟