سربازان عرصه اقتصادی از موثر ترین خدمتگزاران به جامعه بشمار می آیند

محمد جعفر عبدالهی – رئیس کل دادگستری استان سمنان ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، رسیدگی به پرونده های مطروحه در سازمان تعزیرات حکومتی را صرفاً ملاک عمل ندانسته و پاسخگویی به حوائج مردم را حائز اهمیت تلقی و افزود : مدیریت گروه های نظارت و بازرسی بر اصناف به شیوه ای انجام که نتیجه آن ایجاد ثبات و امنیت در بازار و منتهی به آرامش خاطر شهروندان گردد .

مسئول ارشد دستگاه قضایی در استان سمنان ادامه داد: رسالت ناظران بر بازار در زمان کنونی ، از اهمیت و تأثیر بیشتری برخوردار است و حضور همکاران سازمان تعزیرات حکومتی می بایست بیش از گذشته جلوه و نمای بیشتری داشته باشد .

رئیس شورای قضایی استان تصریح نمود: متاسفانه نرخ کالا و خدمات در سمنان در مقایسه با سایر شهرها بالاتر می باشد ، این امر نیازمند بررسی و جهات آن باید برای مردم تشریح و در صورت عدم دلایل توجیهی قاطعانه برخورد گردد .

عبدالهی در خاتمه به جدیت در جلوگیری از کمبود برخی از کالاها و عرضه قیمت نامتعارف برخی از مواد غذایی اشاره و تصریح کرد : دستگاه قضایی استان سمنان بدنبال کار ثمربخش است ، تا در نتیجه ی آن آرامش را جامعه به ارمغان آورده و با جدیت و قاطعیت با اشخاصی که امنیت روانی و آرامش مردم را خدشه دار می کنند برخورد قانونی خواهد داشت .

در این جلسه  طیبی - رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان و برخی از معاونین وی به بیان اقدامات و عملکرد سالانه و فصلی آن سازمان شبه قضایی در سال جاری پرداخته و عبدالهی ، رئیس شورای قضایی استان سمنان از دغدغه مندی بعمل آمده در انجام صحیح فعالیت های عنوان شده قدردانی نمود.

کدخبر: 873231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟