نوزاد دختر در آمبولانس اورژانس شاهرود متولد شد + عکس

فرحناز جان محمدی روز سه شنبه افزود: لحظات پایانی شب گذشته به دنبال تماس مادر باردار   اهل روستای "بیدستان"  از دهستان طرود در جنوب شرق شاهرود با مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ شاهرود، بلافاصله نزدیکترین آمبولانس از پایگاه اورژانس جاده ای طرود به محل اعزام شد.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ پس از انجام اقدامات درمانی ابتدایی بیمار را برای انتقال به مرکز درمانی آماده کردند.

 رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با بیان اینکه  بعد از طی  ۱۵  کیلومتر، دردهای مادر باردار خبر از زایمان قریب الوقوع می داد ، تاکید کرد: با توقف آمبولانس در کنار جاده  کارشناسان اعزامی برای  تسهیل در فرایند زایمان، نوزاد دختر وارد عمل شدند.

جان محمدی ابراز داشت: مادر و نوزاد تحت مراقبت های درمانی، در صحت و سلامت کامل به درمانگاه طرود منتقل و سپس به بیمارستان بهار شاهرود اعزام شدند.

رییس اورژانس شاهرود اظهار داشت: کارشناسان  اعزامی به این ماموریت از پایگاه اورژانس طرود ، "امیرحسین باقری" و "محمد دلشاد" با راهنمایی های لازم پزشکی این تولد را در پرونده کاری خود ثبت  کردند.                         مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۱۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است.

کدخبر: 716511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟