انتقام‌گیری در اینستاگرام / بازداشت مرد پلید در سمنان

سرهنگ فدائیان، رئیس پلیس فتا استان سمنان درتشریح این خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع مزاحمت اینترنتی در فضای مجازی موضوع در دستورکار، کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: شاکی در تحقیقات اولیه اظهار داشت شخص ناشناسی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به توهین، فحاشی و ایجاد مزاحمت برای وی نموده است ؛ با توجه به حساسیت موضوع پرونده مقدماتی تشکیل و در دستورکار کارشناسان قرار گرفت.

سرهنگ فدائیان افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات تخصصی ، پلیسی و با بررسی ادله‌های موجود گرداننده صفحه اینستاگرامی را مورد شناسایی قرار دادند.

این مقام مسئول ادامه داد: طی انجام تحقیقات مقدماتی  متهم منکر هر گونه عمل مجرمانه شده و با ارائه مستندات لب به اعتراف گشود و بیان داشت به منظور انتقام از شاکی صفحه اینستاگرام را ایجاد کرده و این عمل مجرمانه را انجام داده است و درنهایت پرونده تکمیل و به دادسرا ارسال شد.

رئیس پلیس فتا استان سمنان به کاربران هشدار داد: فضای مجازی محل مناسبی برای بیان مشکلات و اختلافات نبوده  و کاربرانی که اقدام به انتشار اینگونه محتوا نمایند برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

شایان به ذکر است ، در صورت بروز مشکل در فضای مجازی شهروندان می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره تماس 096380 درخواست خود را ثبت نمایند.

کدخبر: 705968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟