مزاحم اینستاگرامی همسر همکلاسی از آب درآمد / پلیس سمنان برملا کرد

سرهنگ حسین صادقی، رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر ایجاد مزاحم اینستاگرام توسط شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام و ارسال مطالب تهدیدآمیز و تهمت‌های غیرواقعی برای وی، پرونده اولیه تشکیل و موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

به گزارش رکنا،  وی افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان پلیس فتا مشخص شد متهم با استفاده از بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام و با ساخت پروفایل‌های مختلف با ارسال پیام، مبادرت به مزاحمت برای شاکی پرونده در فضای مجازی کرده است.

این مقام مسئول ‌در ادامه از شناسایی متهم خبر داد و گفت: با توجه به حساسیت موضوع، پس از انجام اقدامات پلیسی توسط کارشناسان خبره پلیس فتا و با بررسی ادله ارائه شده توسط شاکی و طبق مستندات جمع‌آوری گردیده، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و طبق دستور مقام قضایی در این پلیس حضور یافت.

سرهنگ صادقی بیان کرد: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه مزاحمت برای شاکی پرونده شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری گردیده لب به سخن گشود و به بزه ارتکابی اعتراف نمود و اظهار کرد که در شبکه اجتماعی اینستاگرام با ایجاد پروفایل‌های متعدد اقدام به ایجاد مزاحمت برای شاکی پرونده نموده است.

این مقام انتظامی ضمن هشدار به افرادی که اقدام به ایجاد مزاحمت و تهدید شهروندان در فضای مجازی می‌کنند اذعان داشت: پلیس فتا برابر قانون مجازات اسلامی با خاطیان و برهم زنندگان نظم و آسایش شهروندان برخورد جدی می‌کند.

سرهنگ صادقی از شهروندان خواست: در صورت بروز مشکل در فضای مجازی می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره تماس 096380 درخواست خود را ثبت نمایند.

کدخبر: 701748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟