۳۴۴ بیمار کرونایی در شاهرود بهبود یافتند

به گزارش رکنا، رضا چمن عصر شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود و در جمع خبرنگاران درباره آخرین آمار بیماران کرونایی در شهرهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، اظهار کرد: تاکنون پاسخ آزمایش کرونا برای ۴۲۱ نفر در شاهرود و میامی مثبت اعلام شده است.

وی با بیان اینکه از این بین ۳۴۴ نفر بهبود یافته و با ارائه آموزش‌های مراقبت‌های بالینی و نقاهت مرخص شده‌اند، بیان کرد: ۸۲ درصد بیماران کرونایی در شهرستان‌های شاهرود و میامی بهبود یافتند که آمار خوبی محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ادامه داد: در طرح ملی مقابله با کرونا تاکنون ۹۰ درصد جمعیت زیر پوشش این دانشگاه حداقل یک نوبت غربال و ارزیابی شده‌اند که نشان از استقبال مردم و تلاش کادر درمانی و بهداشتی شهرستان‌های شاهرود و میامی است.

چمن درباره آخرین راه‌های درمان کرونا ویروس گفت: یک کمیته علمی در ستاد ملی مقابله با کرونا براساس آخرین شواهد علمی روز تصمیم‌گیری می‌کنند و حقیقت امر این است که شواهد بسیار محدودی مبنی بر اثربخشی نسبی برخی داروها وجود دارد که بر همان اساس توصیه و تجویز می‌شوند، اما شواهد قوی مبنی بر اثربخشی متقن همین داروها نیز وجود ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 556290 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟