شمار مبتلایان به کرونا در استان سمنان به بیش از ۲۵ نفر رسید/ ۳ نفر جان باختند

بنا بر اعلام معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در یک روز گذشته، ۵۲۳ مورد از ابتلای جدید به ویروس کرونا به طور رسمی در کشور شناسایی شده که آخرین خبرها حاکی از مشاهده ابتلای موارد جدید به این ویروس در استان سمنان است.

بر همین اساس، آمار تجمیعی مبتلایان قطعی به کرونا به تفکیک استان‌های مختلف کشور نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان سمنان به بیش از ۲۵ نفر رسیده است.

از این تعداد، آمار مبتلایان به کرونا بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، از هشت نفر در روز گذشته به ۱۹ نفر در روز دوشنبه رسیده است.

مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیزهمچنان روی عدد ۶ نفر اصرار دارند و آمار جدید مبتلایان در ۲۴ ساعت گذشته از سوی این دانشگاه اعلام نشده است.

تا امروز و بر پایه اطلاعات موجود، سه نفر در استان سمنان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند که دو نفر در شاهرود و یک نفر در سمنان قربانی شده‌اند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، ۲۹۱ مورد از افراد مبتلاشده بهبود یافته‌ و ترخیص شده‌اند؛ در مجموع، یک هزار و ۵۰۱ مورد ابتلا رخ داده که متأسفانه ۶۶ نفر از این افراد فوت شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 547990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟