مدت زمان پرواز از تهران به شهرهای کانادا

کشور کانادا بهشت دوست داران طبیعت و یکی از مهاجرپذیرترین کشورها در کل دنیا است. در صورتی که قصد خرید بلیط کانادا را دارید، باید نسبت به شهرها و مدت زمان رسیدن به آنها، اطلاعات مناسبی را کسب کنید. دقت داشته باشید برای ورود به این کشور زیبا باید ویزا داشته و در صورت نداشتن ویزا نسبت به دریافت آن اقدام کنید.

شرایط پرواز به کشور کانادا

پرواز به کشور کانادا

با وجود اینکه تعداد ایرانی های ساکن در کشور کانادا کم نیستند، هنوز هم پرواز مستقیمی به این کشور وجود ندارد. در صورتی که افراد ویزای مولتیپل کانادا را داشته باشند، حتی با داشتن پاسپورت ایرانی نیز به راحتی می توانند از هر ایرلاینی البته بجز ایرلاین های آمریکایی، استفاده کنند. این گزینه می تواند روی زمان سفر به کانادا اثرگذار باشد.

در صورتی که افراد ویزای یکبار ورود به این کشور را داشته باشند، هنگام داشتن توقف در اروپا باید ویزای ترانزیت داشته باشند. برای داشتن سفر کوتاه تر و مناسب تر باید تلاش کنید تا مناسب ترین ایرلاین را جهت سفر به کانادا انتخاب کنید. ایرلاین های مناسب تر می توانند شما را سرگرم کرده و خستگی طول مسیر را میزان قابل توجهی کمتر کنند.

مدت زمان پرواز به شهرهای متفاوت کانادا

هریک از شهرهای کانادا دارای فرودگاه منحصر به فرد خود هستند و برای پرواز از تهران به سمت آنها، باید مدت زمانی را پشت سر بگذارید. مدت زمان پرواز به شهرهای متفاوت کانادا به شرح زیر است:

  • پرواز رفت تهران به مونترال 16 ساعت و 35 دقیقه، برگشت این پرواز 15 ساعت و 40 دقیقه زمان می برد.
  • پرواز رفت تهران به ونکوور 19 ساعت و 37 دقیقه و برای برگشت نیز 17 ساعت و 45 دقیقه زمان تخمین زده شده است.
  • پرواز رفت تهران به تورنتو 16 ساعت و 29 دقیقه و مدت زمان برگشت برای همین پرواز حدود 15 ساعت و 40 دقیقه محاسبه شده است.

دلیل این اختلاف ساعت بین پروازهای رفت و برگشت به شهرهای متفاوت کانادا، جهت پرواز است. به طوری که پرواز شرق به غرب معمولا کندتر و طولانی تر است. برای ورود به کانادا باید مدت زمان زیادی را در سفر باشید، در نتیجه ایرلاین خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید.

ایرلاین های متفاوت برای ورود به کانادا

ایرلاین های متفاوت برای ورود به کانادا

همانطور که دیدید برای سفر به کانادا پروازی طولانی را تجربه خواهید کرد و به همین دلیل اکثر مسافران پروازهای مستقیم را ترجیح می دهند. هرچند این پروازها طولانی هستند اما بسیاری از مسافران دوست ندارند مدت زمان اضافه ای را هنگام توقف در مسیر صرف کنند.

کوتاهترین پروازها به کانادا معمولا با یک توقف انجام می شوند، به طوری که مسافران ابتدا در فرودگاه مبدا سوار هواپیما می شوند. سپس با رسیدن به محل توقف، مدت زمان کوتاهی را در مسیر سپری می کنند. پس از آن دوباره سوار هواپیما شده و به سوی کانادا پیش می روند.

در حال حاضر لوفتهانزا دارای پرواز مستقیم از تهران به ونکور است و بین گردشگران محبوبیت بالایی دارد. این ایرلاین امکانات سرگرم کننده و بسیار راحتی را در اختیار مسافران خود قرار میدهد، به طوری که اصلا متوجه گذران وقت نخواهند شد. از جمله امکانات این ایرلاین می توان به دسترسی اینترنت، منوی متنوع غذا، برنامه های سرگرم کننده و غیره اشاره کرد.

ایرلاین هایی که پرواز با یک توقف را از تهران به سوی تورنتو دارند شامل ترکیش، امارات، لوفتهانزا، اتریشی و اکراین است. پرواز با یک توقف از تهران به سمت مونترال نیز توسط ترکیش، اتریش، قطری و لوفت هانزا انجام می شود.

مناسب ترین زمان پرواز به کانادا

همانطور که گفتیم، انتخاب ایرلاین مناسب می تواند اثر مستقیمی روی کیفیت و زمان پرواز به شهرهای کانادا داشته باشد. مناسب ترین پروازها به سوی کانادا از طریق شرکت های هواپیمایی اروپایی انجام می شوند.

کل زمان پرواز افراد معمولا به دو بخش کاملا مساوی تقسیم می شود به طوری که نیمی از آن در کشور مبدا و نیمی از آن در کشور دوم برای توقف صرف خواهد شد. هنگامی که ایرلاین های اروپایی را انتخاب می کنید با تساوی این زمان، سفری راحت تر و بدون دغدغه تری را تجربه خواهید کرد. در صورتی که در کشورهای نزدیک تر مانند ترکیه، امارات و غیره توقف داشته باشید، مدت زمان سفر شما در قسمت دوم طولانی تر خواهد شد. همین موضوع سبب می شود سفری سخت تر را پیش رو داشته و پس از توقف اول مدت طولانی تری را در هواپیما سپری کنید.

سخن پایانی

برای تهیه بلیط کانادا باید نسبت به مدت زمان پرواز تا هریک از شهرهای آن، اطلاعات کافی را داشته باشید. پرواز به کشور کانادا طولانی است و برای رسیدن به آنجا باید تحمل خود را بالا ببرید. در صورتی که ایرلاین مناسبی را انتخاب کنید، سختی طولانی بودن مسیر برای شما کمتر خواهد شد. بهترین ایرلاینها جهت پرواز به سمت کانادا، ایرلاین های اروپایی هستند. این ایرلاین ها به دلیل تقسیم مدت زمان سفر به دو نیمه مساوی و ارائه خدمات با کیفیت، مناسب تر هستند. جهت تهیه بلیط و رزرو هتل در کشورهای متفاوت، به وب سایت فلای تودی مراجعه کنید.

کدخبر: 905402 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟