با جذاب ترین اتاق فرار و اسکیپ روم های تهران آشنا شوید

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟

اگر طرفدار فیلم‌های ترسناک یا اکشن باشید، حتماً صحنه‌ی فرار افراد از دست قاتلان، تبهکاران یا صحنه‌ی جنایت را دیده‌اید. تا به حال فکر کرده‌اید که اگر به جای آن‌ها بودید کدام راه فرار را پیش می‌گرفتید یا چگونه از محلی که زندانی شده‌اید فرار می‌کردید؟

اگر حس می‌کنید که توانایی غلبه بر چنین شرایطی را دارید یا دوست دارید که خودتان را در این فضاها محک بزنید، اتاق فرار یا اسکیپ روم بهترین گزینه برای شماست.

در این بازی، شما و دوستانتان باید تلاش کنید تا با غلبه بر هیجانات و استفاده از هوش و درایت، معماها و پازل‌های متعدد را حل کنید تا بتوانید خود را از اتاق‌های گوناگون آزاد کرده و در نهایت به آزادی کامل برسید.

معماها در گوشه و کنار هر اتاق مخفی شده‌اند و شما باید با حوصله بگردید و آن‌ها را پیدا کنید. هر اتاق فرار، فضای مخصوص به خود را دارد. برای مثال می‌تواند سلول‌های یک زندان متروکه یا مغازه‌های یک بازار قدیمی باشید. هر اسکیپ روم داستان منحصر به فردی را دنبال می‌کند و ژانر خاصی دارد.

بعضی از اتاق های فرار اکشن و بعضی دیگر ترسناک هستند. در این میان هر اتاق فرار مخصوص گروه سنی خاصی است و برخی از آن‌ها تنها مختص بزرگسالان هستند.

اسکیپ روم های تهران

 

جذاب ترین اتاق فرار و اسکیپ روم های تهران کدامند؟

تعداد اتاق فرار یا اسکیپ روم در تهران زیاد است. برای پیدا کردن بهترین اتاق فرار برای خود و دوستانتان باید به داستان و ژانر بازی، سلیقه‌ی خودتان و البته نظر افرادی که قبلاً به اتاق های فرار رفته‌اند توجه کنید در ادامه قصد داری تا بهترین اتاق فرارهای تهران را به شما معرفی کنیم.

اتاق فرار سر به نیست

اتاق فرار سر به نیست از مجموعه secret escape و واقع در محله‌ی کمیل است. این بازی پر است از المان‌های ترس و  وحشت، تئاترهای جذاب و اکت‌های نمایشی است. موسیقی این اتاق فرار نیز منحصر به فرد و مرتبط با سناریو انتخاب شده است.

داستان بازی:

خانه‌ای وحشتناک در روستای مرزی،

بلدچی مخوف و ترسناکی که فقط صدایش را شنیدید،

صداهای عجیبی که می‌شنوید، توهمات ترسناک این خانه، گریه آن دختر

اگر او ما را سر به نیست کند در این برهوت کسی خبردار نخواهد شد...

مشاهده کنید: رزرو آنلاین اتاق فرار و اسکیپ روم + بررسی

اتاق فرار جهود

این بازی، دومین بازی مجموعه اسپیشیال است که در محله تهرانپارس قرار دارد. این بازی با امتیاز 9/9 از 10، یکی از بهترین اتاق های فرار تهران است. برای این بازی باید گروهی 4 تا 12 نفره داشته باشید. برای اتمام مراحل این بازی، 100 دقیقه مهلت دارید.

داستان بازی:

همیشه اینو شنیدید که میگن دانستن بهتر از ندانستنه

و یاد گرفتن هر علم و دانشی برای زندگی مفیده.

همه اینا درسته ولی

نه تو علم ماوراءالطبیعه

اتاق فرار انگل

این اسکیپ روم که هفتمین بازی از مجموعه escapetalent است که در محله پیروزی قرار دارد. سناریو این بازی طبیعی کاری شده و رفتار شما ممکن است باعث تغییر جریان بازی شود. با درجه سختی 9 از 10، پیشنهاد ما این است که گروه‌های تجربه اولی این بازی را امتحان نکنند.

داستان بازی:

تا به حال حس کردی شاید متعلق به این دنیا نباشی، مثلاً طوری که هرگز بی رحمی انسان‌ها و اون چرک بدرنگ سطح شهر رو درک نکنی؟؟؟سروش و دریا خواهروبرادری هستند که بیش تر عمر خودشون رو در اتاقی زندانی بودن، هیچ کس از وجود دریا خبر نداشت پدر آنها از دعانویسان مشهور روستاشونه که بعد از خودکشی مادرشون به دلیل افسردگی دست ازین کار کشیده…

اتاق فرار

 

اتاق فرار قلعه مردگان

این اسکیپ روم در نارمک واقع شده و سومین بازی مجموعه اسکیپ میشن است. با امتیاز 7/9 از 10، این بازی یکی از بهترین بازی های تهران محسوب می‌شود.

داستان بازی:

شکست نزدیک بود نزدیکتر ازهر زمان دیگری با تسخیر قلعه تمام زنان و مردان کشته میشدند و سرزمین پاکمان به دست اجانب می افتاد درحالِ خود غرق بودم که ناگهان یاد اسحاق افتادم !

به سمت اتاقش دویدم و کل ماجرا را برایش تعریف کردم و از او خواستم تا دعایی برای غلبه بر این شکست برایمان بنویسد.

گفت: می‌نویسم ... دعایی را که می‌خواهی می‌نویسم اما بعد از نوشتن قلعه را ترک خواهم کرد،چون این دعا شاید باعث پیروزی تو بر دشمنانت بشود اما تو و اطرافیانت برای همیشه پشت درهای این قلعه خواهی ماند..........

گفتم بنویس !!!

نوشت و رفت

اتاق فرار تناقض

این اتاق فرار که اولین بازی مجموعه فکت اسکیپ است، با امتیاز 9/9 از 10، اتاق فرار بسیار جذابی محسوب می‌شود.

داستان بازی:

بعضی حقیقت‌ها تلخه

اما باید پذیرفت

برای فهمیدنش تا کجا حاضری پیش بری؟

لذت نجات دادن یک نفر یا فرار از دنیای تاریک خودت

تناقض یعنی همین

اتاق فرار جاسوس

این اتاق فرار که در منطقه سیمون بولیوار تهران واقع شده، تمی اکشن دارد و ترسناک نیست. با این حال از امتیاز خوب 9/9 از 10 برخوردار است.

داستان بازی:

شما تعدادی از کارمندان شرکت SBGهستید و مدتیه متوجه جنایت‌هایی شدین که داخل شرکت در حال رخ دادنه،

توماس میلر رئیس شرکت که فردى روانپریش و ناشنواست مسبب تمام این جنایت‌هاست،امشب شما مخفیانه وارد شرکت میشین تا اطلاعات لازم برای اثبات این جنایات رو به دست بیارید اما به دست آوردن این مدارک کار راحتى نیست و میتونه به قیمت از دست دادن جونتون تموم بشه، چون توماس تنها نیست و یک جاسوس  بین شماست.

اتاق فرار خاموشی

این اتاق فرار در منطقه پونک تهران واقع شده است. برای این بازی به گروهی 5 تا 12 نفره نیاز دارید. با درجه سختی 8 از 10، این اسکیپ روم تا حدودی سخت محسوب می‌شود.

اتاق فرار خاموشی

 

داستان بازی:

«G-Virus»محل شیوع «Raccoon city»:

طبق گزارشات به دست آمده بیماری خطرناک و مسری کل شهر رو فراگرفته و دولت دستور تخلیه فوری شهر رو داده است؛ اما ۲۴ ساعت پیش، آخرین هلیکوپتر نجات شهروندان از فرودگاه جنوبی شهر خارج شده و شما گروهی از افراد هستید که از هلیکوپتر جا موندید و برای بقا قصد خروج از شهر رو دارید.

سخن آخر

اتاق فرار یا اسکیپ روم یکی از تفریحات مدرن و جالب در میان جوانان امروزی است. اگر شما هم قصد تجربه‌ی یک بازی عالی و هیجان‌انگیز را دارید، با مراجعه به سایت تایم فور فان می‌توانید بهترین اتاق فرار تهران را برای خودتان و دوستانتان انتخاب کنید.

منبع: تایم فور فان

کدخبر: 885038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟