تجربه اقامتی رویایی و بسیار راحت با رزرو هتل هما شیراز

هتل هما شیراز، یکی از شیک‌ترین و محبوب‌ترین هتل های شیراز است. هتل هما شیراز، هتلی پنج ستاره است که تمامی این پارامترها را دارد و اقامتی لاکچری و بی نظیر را به شما هدیه می دهد. این هتل یکی از هتل های قدیمی شهر شیراز است که البته در سال های اخیر بازسازی شده است.

اگر می خواهید اقامتی راحت و بی دردسر در شهر شیراز داشته باشید، در این مقاله با ما همراه شوید تا شما را با امکانات هتل هما شیراز آشنا کنیم تا بتوانید با آگاهی بیشتری این هتل را برای اقامت خود در شیراز انتخاب کنید.

معرفی هتل هما شیراز

هتل هما شیراز، هتلی پنج ستاره در شهر شیراز است که از سال 1351 فعالیت خود را شروع کرده است. این هتل در سال 1395 مجدداً با استانداردهای جدید هتلداری هماهنگ شده و بازسازی شد تا بتواند خدمات بهتری را به مهمانان خود ارائه دهد.

این هتل در مرکز شهر شیراز و خارج از طرح ترافیک قرار دارد؛ به همین خاطر از هتل هما می توانید به راحتی به مکان هایی مانند باغ ارم شیراز، ارگ کریمخان، حافظیه، باغ دلگشا و نارنجستان قوام دسترسی داشته باشید. با اقامت در هتل هما، شما به میدان آزادی شیراز و بوستان آزادی نزدیک خواهید بود.

در هتل هما شیراز شما می توانید واحد اقامتی دلخواه خود را از بین انواع اتاق های یک نفره، اتاق های دو نفره و سوییت های یک خوابه انتخاب کنید و اقامتی راحت و دلچسب را در این هتل تجربه کنید. سوئیت ویژه عروس و داماد، یکی از زیباترین واحدهای این هتل پنج ستاره است که خدمات ویژه‌ای برای زوجهای جوان دارد.

امکانات رفاهی هتل هما شیراز

شما با اقامت در هرکدام از واحدهای هتل هما شیراز، می توانید به امکاناتی مانند تلویزیون، اینترنت پرسرعت، چیلر، مبلمان، چای ساز، حوله، توالت فرنگی، دستمال توالت، لوازم بهداشتی و مینی بار دسترسی داشته باشید.

در هتل هما شیراز، اینترنت و پارکینگ به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. همچنین با رزرو هر کدام از واحدهای اقامتی هتل هما، صبحانه شما در بوفه هتل، رایگان خواهد بود و می‌توانید صبح خود را با خوردن صبحانه خوشمزه هتل آغاز کنید.

از امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر سرپوشیده، استخر روباز، سونا و جکوزی اشاره کرد که می توانید در طول مدت اقامت خودتان از این امکانات تفریحی استفاده کنید.

در هتل هما شیراز، برای رفاه حال مهمانان عزیز خدماتی مانند خدمات خشکشویی، خدمات خانه‌داری، ترانسفر رفت و برگشت، روم سرویس، خدمات باربری، تاکسی سرویس، خدمات تور انجام می شود تا اقامتی راحت تر را در این هتل تجربه کنید.

از جمله دیگر بخش های هتل هما شیراز می توان به وجود آتلیه عکاسی، آرایشگاه، کافی‌نت، صرافی، سالن همایش، سالن اجتماعات و پارک تفریحی ویژه کودکان اشاره کرد.

در داخل هتل هما، فروشگاه های صنایع دستی وجود دارد و شما می توانید سوغاتی‌های شیراز را در داخل هتل تهیه کنید.

محوطه داخلی هتل هما شیراز

خوردن غذاهای خوشمزه در رستوران های هتل هما شیراز

شما می توانید وعده های غذایی خود را در در رستوران های ایرانی و فرنگی هتل هما نوش جان کنید. در رستوران «پرنیان» هتل، موسیقی زنده پخش می شود و انواع غذاهای ایرانی با طعم عالی سرو می شود. جوجه کباب، باقالی پلو با گوشت، کباب برگ و کباب سلطانی ازجمله خوشمزه‌ترین غذاهای رستوران پرنیان هتل هستند.

رستوران «گلستان» هتل هما، فضایی لوکس و جذاب دارد و انواع غذاها را به شکلی خلاقانه سرو می کند. محیط رستوران «تابستانی» هتل هما، دلچسب و زیبا است و غذاهای خوشمزه را زیر درختان بهار نارنج سرو می کند.

کافی شاپ «بوستان» در هتل هما شیراز، مکانی عالی برای خوردن میان وعده، دسر، بستنی و انواع نوشیدنی های گرم و سرد است.

رزرو هتل هما شیراز با سامانه سفربازی

در سامانه سفربازی، شما این امکان را دارید که تمامی امکانات و عکسهای هتلهای شیراز را بررسی کرده و قیمت اقامت در هتل را نیز مشاهده کنید و بر این اساس تصمیم بگیرید که کدام هتل را برای اقامت خود رزرو کنید.

اگر به دنبال هتلی مجلل و اصیل هستید، رزرو هتل هما شیراز را به شما پیشنهاد می کنیم. برای رزرو هتل هما شیراز با بهترین قیمت، همین حالا به سامانه سفربازی مراجعه کنید و به صورت رایگان درخواست خودتان را برای رزرو این هتل ثبت کنید.

کدخبر: 876601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟