روستای لیماکده منطقه ییلاقی بکر برای مسافرت + عکس

به گزارش رکنا، روستای لیماکده ، اقامتگاه لیماکده در شهر رامسر و روستای لیماکده واقع شده است.این اقامتگاه زیبا برای طبیعت دوستانی که علاقه مند هستند مدتی را در یک محیط سنتی و خوش آب و هوا روزگار بگذرانند بسیار مطلوب است. آنها می توانند در این مدت با آرامش و فارغ از شلوغی و آلودگی هوا در یک مکان سنتی که در یک روستای ییلاقی واقع شده است بسر ببرند.

روستا رامسر

موقعیت جغرافیایی لیماکده

روستای لیماکده با شهر رامسر 36 کیلومتر و با ساری مرکز استان 253 کیلومتر فاصله دارد، لذا دسترسی آسانی به شهر دارد بنابراین رفت و آمد به این مکان زیبا و باصفا به آسانی امکان پذیر است.

مکان های دیدنی لیماکده

رامسر

روستای لیماکده دارای مکان های متعدد دیدنی بسیاری است که می توان به مکان های زیر اشاره کرد: آبشار ایج رامسر، آبگرم سادات محله، دریاچه قو، تله کابین، کاخ مرمر، غار باغی لوکا. هر ساله تعداد زیادی از گردشگران از این جاذبه های گردشگری دیدن می کنند.

 غذاهای سنتی لیماکده

لیماکده

علاوه بر محیط دل انگیر  روستای لیماکده و مکان های دیدنی اطراف آن غذاهای این منطقه نیز بر لطف این منطقه افزوده است به طوری که این غذاهای متنوع و خوش طعم می توانند خاطره خوشی از این منطقه را برای گردشگران به یادگار بگذارند. غذاهایی مانند: بادمجان شکم پر، ماهی شکم پر، آغوز مسما، باقالا وابیج و قلیه ماهی. سعی کنید غذای خود را از  رستوران های مطمئن محلی تهیه کنید.

کدخبر: 797569 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟