راز داشتن زندگی آرام در کانادا

اگر کمی از کانادا و مزایای کار و زندگی در آن بدانید، بدون شک هر زمان که به مهاجرت فکر کنید، نام کانادا در ذهن تان می درخشد. اما شاید در ابتد از پیچدگی و سختی اخذ ویزای این کشور بهراسید و همین سبب شود که از فکر مهاجرت به کانادا بیرون بیایید؛ در صورتی که همیشه هم این طور نیست. اگر کمی سرمایه، مهارت و یک ایده ناب داشته باشید می توانید همین حالا برای اخذ ویزای کانادا اقدام کنید.

تعجب نکنید، کانادا همیشه به دنبال جذب کارآفرینانی است که پتانسیل راه اندازی شرکت های نوآور را داشته و می ‌توانند ایجاد شغل نمایند. پس اگر یک یا چندین طرح خلاقانه دارید و می توانید با سرمایه در دست تان، یک کسب و کار نو در کانادا راه اندازی کنید، از هیچ چیز نترسید. داشتن یک زندگی خوب و راحت در کانادا از رگ گردن هم به شما نزدیک تر است.

کار در کانادا آن هم به عنوان یک کارآفرین موفق هیچ وقت دیر نیست

یکی از عناوینی که در طول سال های اخیر از آن برای مهاجرت به کانادا در سراسر دنیا استفاده شده، مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارتاپ و یا همان کارآفرینی است. پس از یک دوره 5 ساله آزمایشی بالاخره در سال 2018، دولت کانادا برنامه اخذ اقامت دائم کانادا از طریق برنامه استارت آپ را دائمی کرد. این بدان معناست که این کشور مایل است تا حد ممکن تعداد زیادی متقاضی خلاق و کارآفرین در طرح های تجاری را بپذیرد تا به کانادا مهاجرت کنند و موجب بروز جریانی از نوآوری و خلاقیت در فضای کسب و کار کانادا شوند.

راز داشتن زندگی آرام در کانادا

پس اگر در کنار کمی سرمایه، اندیشه ای نو و ایده ای بینظیر دارید و فکر مهاجرت هم لحظه ای رهایتان نمی کند، می توانید روز کانادا حساب باز کنید. البته فراموش نکنید که کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارید، نمی توانند از کسب و کارهای معمول مانند ایجاد یک رستوران، مدیریت یک فست فود و موارد این چنینی باشند و باید حتما یک عنصر خلاقیت و ابتکار در آن ها وجود داشته باشد که یا پیش از این وجود نداشته و یا وجود داشته اما این کسب و کار آن را گسترش و بهبود می دهد.

از ابراز طرح های تان هم نترسید، هر نوع طرح خلاقانه ای می تواند مورد بررسی قرار بگیرد، بنابراین شما به عنوان متقضی راه اندازی استارتاپ می توانید با کمک افراد متخصص طرح ها و ایده های خود را بسط و گسترش دهید تا به اندازه کافی تکمیل شود و در نهایت برنامه تجاری تهیه شود که مورد استقبال شرکت های تایید شده دولت کانادا قرار بگیرد.

به همین خاطر هم منظور از این برنامه مهاجرتی این نیست که فقط مقداری از دارایی تان را سرمایه گذاری کنید و منتظر باشید تا اقامت دریافت کنید بلکه علاوه بر داشتن سرمایه (در واقعیت سرمایه خاصی از طرف دولت تعیین نشده اما عملا بدون پشتوانه مالی، احتمال موفقیت بالا نیست) باید دارای یک طرح و برنامه تجاری برای کسب و کاری خلاق باشید. پس هرگز این نوع ویزا را با ویزای سرمایه گذاری یکی ندانید.

با ویزای کارآفرینی برای همیشه در کانادا زندگی کنید

این روزها تقریبا همه افراد، مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ را یکی از کم هزینه ترین و جدیدترین روش های مهاجرت می دانند. افرادی که از این طریق برای مهاجرت اقدام می کنند، در صورتی که بتوانند از لحاظ مالی خود و خانواده را مورد حمایت قرار بدهد کفایت خواهد کرد. یکی دیگر از مزایا و ویژگی های مهاجرت از طریق استارتاپ کانادا این است که شرکت های متعددی در این کشور قرار دارند که کار آن ها سرمایه گذاری بر روی افراد و ایده های نو در زمینه های مختلف می باشد.

راز داشتن زندگی آرام در کانادا

همچنین خیال تان از بابت دریافت اقامت دائم کانادا نیز راحت باشد چرا که پس از گذشت مدتی کوتاه، اقامت موقت تان به دائم تبدیل می شود. حتی جالب است بدانید که دولت کانادا همیشه این را هم درنظر می گیرد که پس از اخذ اقامت دائم، چنانچه پروژه استارتاپی تان با شکست مواجه شد، هیچ خللی در اقامت تان به وجود نیاید. یعنی اقامت دائم حتی با بروز این شرایط نیز از شما گرفته نخواهد شد و می توانید در شغل دیگری مشغول به کار شوید.

پارسی کانادا بهترین همراه شما

نه تنها ویزای استارتاپ کانادا با ویزای سرمایه گذاری آن متفاوت است بلکه شرایط اخذ آن نیز آن طور که فکر می کنید راحت و آسان نیست. این موضوع صحت دارد که هزینه دریافت این ویزا نسبت به سرمایه گذاری کم تر است و نمره زبان آن چنان بالایی نیاز ندارد اما تمام این موارد نمی تواند دلیل مناسبی باشد که خودتان بدون هیچ اطلاعات و آگاهی برای دریافت ویزای استارتاپ اقدام کنید. در وهله اول به یک مشاور مهاجرتی حرفه ای در کنارتان نیاز دارید.

از آن جایی که با دریافت ویزای استارتاپ می توانید در آینده خانواده تان را نیز در کنارتان داشته باشید پس باید با آگاهی در این راه قدم بردارید تا به مانعی برنخورید. مهاجرت برای هر شخصی یک امر حساس و حیاتی است؛ بنا کردن یک زندگی جدید در کشوری دیگر یا استفاده از بخشی از سرمایه تان که با هزار زحمت بدست آورده اید، موضوع هایی نیستند که بشود به خاطر آن ها ریسک کرد. شما با هزار امید و آرزو ایده تان را به کانادا می برید تا از طریق آن درآمدزایی کنید و به سود برسید.

به همین دلیل حتما با مشورت و کمک یک وکیل مهاجرتی در این مسیر قدم بردارید چرا که باید مطلع شوید که به چه میزان سرمایه در ابتدای راه نیاز دارید و چه مدارکی را باید ارائه دهید. مهم ترین موضوع نیز این است که میزان سرمایه گذاری استارتاپ در استان های کانادا و مبلغی که فرد باید در دست داشته باشد در هر یک از استان ها با دیگر تفاوت دارد. بنابراین اگر برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا مصمم هستید، همین حالا با یکی از مشاوران یا وکلای مهاجرتی پارسی کانادا ارتباط برقرار کرده و تمام امور مربوطه را به آن ها بسپارید و خودتان فقط به فکر جمع کردن وسایل تان باشید!

کدخبر: 617959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟