ارزان ترین سفر به وارنا بلغارستان/سرزمین ماسه های طلایی را در نوروز 98 ببینید

تور وارنا و جاذبه های گردشگری

وارنا به شب های شلوغ و موسیقی زنده کنار ساحل در طول تابستان معروف است. وارنا یک شهر بندری و تفریحگاه ساحلی در دریای سیاه بلغارستان است. سواحل وارنا شهرت جهانی دارند و هر ساله گردشگران بسیاری برای گذراندن تعطیلات و تفریح به این شهر سفر می کنند. وارنا به دلیل داشتن هوای مطبوع، جاده‌های ارتباطی مناسب، حمل و نقل دریایی و راه‌آهن مناسب و همچنین نرخ ارزان تور می‌تواند مقصد خوبی برای گردشگران به‌شمار آید.

چرا تور وارنا؟

در شمال وارنا، سرزمین ماسه‌های طلایی که در واقع مروارید سواحل دریای سیاه است، به لطف پوشش گیاهی بی‌نظیر و سواحل نیلگون و وجود ماسه‌های طلایی رنگ، سالانه گردشگران بسیار زیادی را از سراسر دنیا مجذوب خود می‌کند. وجود امکانات مدرن تفریحی، هتل‌ های لوکس و منحصر به فرد در قلب جنگل و کنار ساحل تابلوی بی‌نظیری از یک منطقه توریستی بوجود آمده که هر فردی در هر سنی می‌تواند از یک سفر خاطره انگیز و عالی به معنای واقعی کلمه لذت ببرد. به شما پیشنهاد می کنیم که در برنامه تور بلغارستان بازدید از کلیسای وارنا، دلفیناریوم، دماغه زیبا و بدیع کالیاکرا Kaliakra ، تفرجگاه بالچیک را بنگنجانید.

غذاهای وارنا

قیمت مناسب خوراکی ها به شما این اجازه را می دهد که غذاهای متفاوتی را در رستوران های متفاوت امتحان کنید. غذاهای بلغاری متاثر از غذاهای ترکی، یونانی است و به علت شرایط جغرافیایی و آب و هوایی متشکل از گیاهان دارویی، سبزیجات و میوه های مختلف هستند. موساکا (Moussaka) معروفترین غذای بلغارستان است که شامل گوشت، سیب زمینی پخته شده و سس مخصوص است.

وضعیت آب و هوا وارنا

میانگین دما هوای بلغارستان در تابستان 30 تا 35 درجه سانتی گراد است. زمستان نیز میانگین دمای هوا بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتی گراد است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 458709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟