ارزان ترین سفر نوروز 98 به شهرهای ترکیه

شهر استانبول ارزان ترین مقصد برای سفر نوروزی

کشور ترکیه در تمام فصل های سال مخاطبین بسیاری دارد و طرفداران این کشور ترکی-اروپایی، حتی یک ماه زودتر از رسیدن نوروز شروع به رزرو بلیط هواپیما تهران به استانبول می کنند. اما چرا سفر به کشور ترکیه و دیدار از استانبول از سفر های ارزان قیمت نوروزی است؟ اولین نکته در رابطه با این موضوع است که سفر به ترکیه نیازی به گرفتن ویزا ندارد، یعنی در همین ابتدای کار نزدیک به ۵۰۰ هزار تومان در سفر ذخیره کرده اید.

سفر نوروز 98 به استانبول

استانبول شهر بسیار زیبایی است و با هر سلیقه ای هم که باشید می توانید اسباب لذت بردن از سفر را برای خودتان پیدا کنید. لذت دیدار از جاذبه های تاریخی، گردشگری و تفریحی ترکیه می تواند در تعطیلات نوروزی چند برابر شود و خستگی یک سال کار را از تنتان بیرون کند. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد سفر به ترکیه هستید؛ پیشنهاد می کنیم زمانی را صرف مطالعه مقاله هزینه سفر به استانبول ترکیه – مقصد محبوب ایرانیان کنید.

کوشی آداسی بهترین شهر ساحلی برای تعطیلات عید

هوای عید در همه جای دنیا خوب و عالی است و اگر ترجیح می دهید تعطیلات نوروزی تان را در شهری ساحلی سپری کنید و دیگر قصد رفتن به شمال کشور خودمان را هم ندارید، بهترین جای ممکن برای سفر نوروز کوشی آداسی است. کوشی آداسی شباهت بسیاری به آنتالیا دارد اما هزینه های خیلی کمتری پیش رو خواهید داشت.

اگر در تعطیلات نوروز به کوشی آداسی سفر کنید، با یک تیر چند نشان زده اید. هم سفری خارجی دارید، تعطیلات نوروزی تان خیلی متفاوت تر از قبل خواهد بود و هم آب و هوای دلپذیر عید نوروز را در ساحل زیبای کوشی آداسی سپری کرده اید. خوشبختانه قیمت هتل ها و مکان های اقامتی نیز در کوشی اداسی خیلی گران نیست و می توانید با اقامت در هاستل ها هزینه های سفرتان را به خوبی مدیریت کنید.

در تعطیلات عید آنکارا را متفاوت تر از همیشه خواهید دید!

انکارا

اگر هنوز ذهنتان درگیر انتخاب بین شهر های استانبول و یا کوشی آداسی است، بهتر است نگاهی هم به آنکارا داشته باشید. شاید در نگاه اول فکر کنید که جاذبه های استانبول و کوشی آداسی بیشتر است و بهترین شهرهای ممکن در کشور ترکیه اند، اما اگر کمی بیشتر در مورد آنکارا بخوانید، ممکن است نظرتان تغییر کند. پس بد نیست اگر در مورد بهترین فصل سال برای سفر به آنکارا اطلاعات بیشتری داشته باشید.

آنکارا با اینکه پایتخت ترکیه است، اما خلوت تر از استانبول و کوشی آداسی است. اگر در عید به آنکارا سفر کنید می توانید سفری لذت بخش و آرام را در فضای لذت بخش شهر آنکارا تجربه کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 458694 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟