این خودروساز آلمانی هتل متحرک ساخت+تصاویر

کمپانی مرسدس بنز آکتروس با همکاری یک شرکت گردشگری هتل متحرک و لوکسی را جهت برگزاری تورهای مسافرتی طراحی کرده است.

 مسافرت با خودروهای دارای کاروان مسافرتی امری متداول در ایالات‌ متحده است و کارشناسان کمپانی مرسدس بنز با درک این موضوع و برای جذب علاقه‌مندان به سفر، کامیون مرسدس بنز آکتروس مجهز به یک هتل دو طبقه لوکس را طراحی کرده اند.

کامیون مسافرتی مرسدس بنز آکتروس (Mercedes Benz Actros Truck)‌ نوعی هتل چرخ‌دار متحرک است که امکان سفر و گشت‌و‌گذار را برای علاقه‌مندان به سفر‌های ماجراجویانه فراهم می‌کند.

تراک سرف هتل (Truck Surf Hotel) نتیجه ایده‌ای شگفت انگیز از دانیلا کارنیرو و ادواردو ریبریو است. این دو نفر طی دو سال سفر با ون مسافرتی به نقاط مختلف اروپا و آفریقا با فرهنگ‌ها و ورزش‌های مختلفی آشنا شدند و تجربیات گرانبهایی را بدست آوردند. نتیجه این تجربیات طراحی کامیونی مفهومی که امکانات یک هتل لوکس را در اختیار قرار می‌دهد، شد.

کامیون هتل مرسدس بنز تورهای ماجراجویی در فاصله ماه‌های ژوئن تا اکتبر در کشور پرتغال و در ماه های ژانویه تا آوریل در کشور مراکش برگزار می‌کند.

امکان گسترش سقف و دیوار‌های هتل با سیستم هیدرولیکی فراهم می‌شود و هتل کامیون دوطبقه سرف برای ساکنانش راحت‌تر می‌شود؛ البته تنظیم داخلی اتاق‌ها و چیدمان وسایل تغییر نمی‌کند. این هتل کامیون متحرک دارای پنج اتاق مجهز به سیستم تهویه مطبوع است که چهار اتاق دارای تخت دونفره و یک اتاق مختص به زوج‌های ماجراجو است. کارنیرو و ریبریو به علاقه‌مندان پیشنهاد می‌کنند که مسافرت با این هتل را حتما تجربه کنند؛ زیرا از نظر این دو نفر سفر با این هتل محیطی ایجاد می‌کند که مردم می‌توانند از طریق ماجراجویی و تفریح بیشتر به هم نزدیک شوند.

 

کدخبر: 382872 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟