محبوب ترین سوغاتی در بارسلونا!

مطالعه ای در بارسلونا نشان داد که محبوب ترین سوغاتی در بارسلونا کلاه لبه پهن مکزیکی می باشد. از خرید هر چیزی که فرهنگ شهر مقصد را القا نمی کند، دوری کنید و چیزی بخرید که به لحاظ فرهنگی ارزشمند باشد. در این مقاله مراکزی در بارسلونا معرفی شده که می توانید برای خرید سوغاتی به آنجا مراجعه کنید.

بازار بوکریا (Boquería)

شاید خرید خوراکی به عنوان یک سوغاتی فکر خوبی نباشد اما تصور کنید که روی تخت خود در اتاق خود دراز کشیده اید و شیرینی یا میوه ای را می خوردید که لحظه به لحظه خاطرات سفر اخیرتان را برای زنده میکند. در بازار Store بوکریا می توانید هر نوع خوراکی که حمل آنها نیز آسان هستند، را انتخاب کنید. تکه های از ژامبون Iberico یا غذاهای دریایی تکه تکه شده مانند mejillones en escabeche (گوشت در یک سس سفید مدیترانه ای) یا boquerones (آنچوی سفید) تهیه کنید و با خیال راحت به ادامه سفر خود بپردازید.

استادیوم نیو کمپ (The Camp Nou stadium)

بهترین هدیه از شهر بارسلونا، برای یک طرفدار فوتبال تیشرت تیم بارسلونا است. شما می توانید از فروشگاه های نزدیک استادیوم نیوکمپ آن را تهیه کنید. در کنار فروشگاه های تیم بارسلونا دیگر برندهای معروف ورزشی در استادیوم نیوکمپ هستند که شما می توانید هر چیزی مربوط به فوتبال را از آنجا تهیه کنید مانند توپ فوتبال، کیف ورزشی، حوله های ورزشی تیم های مختلف فوتبال و دیگر اکسوری های ورزشی. فروشگاهی در Sagrada Família وجود دارد که بهترین فروشگاه کالاهای تیم بارسلونا است. همچنین این فروشگاه علاوه بر کالاهای که برای فروش دارد، تور گردشگری به استادیوم و بازدید از موزه را نیز در برنامه های خود دارد. می توانید سوغاتی با خاطرات به یادماندنی از این فروشگاه تهیه کنید.

Travitabac

یکی از فروشگاه های که می توانید از آن هر چیزی مربوط به رسوم کریسمسی کاتالونیایی را تهیه کنید، فروشگاه Travitabac است. در حالی که بهترین فروشگاه محصولات کریسمس Sta Lucia هست اما این فروشگاه فقط در ماه های نزدیک به کریسمس، فعال است. در این میان Travitabacدر تمامی فصل ها محصولات ویژه و خاص کریسمس را ارائه می دهد. در این فروشگاه انتخاب های زیادی برای خرید سوغاتی دارید می توانید از میان مجسمه های سنتی کریسمس یکی را انتخاب کنید.

تونی پونز (Toni Pons)

اسپادینز (espardenyes) –بین کاتالان ها به اسپاردیلرز(espadrilles) معروف است-کفشی سنتی است که از پارچه ای فیبری طبیعی تهیه می شود. این کفش ها مربوط به فرهنگ کاتالان ها است و اصولا در مراسمهای فرهنگی خاص پوشیده می شود. البته امروزه از این کفش ها به عنوان صندل های تابستانی توسط بسیاری از بومیان اسپانیا استفاده می شود بابت همین بسیاری از برندها به تولید این مدل کفش ها پرداخته اند. یکی از مهم ترین برندهای که در تولید این کفش ها پیشتاز است تونی پونز است. طراحان فروشگاه تونی پونز این کفش ها را مطابق مد روز طراحی می کنند از جمله مدل های پاشنه بلند.

فروشگاه هدیه MACBA

بارسلونا به مناظر و چشم اندازهای هنری خود مشهور است چه آثاری که توسط هنرمندان شناخته شده مانند پابلو پیکاسو (Pablo Picasso) و جوآن میرو ( Joan Miró) کشیده شده اند یا آنهایی که توسط استعدادهای جدید در بسیاری از گالری های شهر وجود دارند. MACBA گالری هنری معاصر بارسلونا است که در مرکز محله ی El Raval قرار دارد. اینجا فروشگاه ی برای خرید هدیه است که می توانید آثار ارزشمندی را به عنوان سوغاتی از بارسلونا خریداری کنید از جمله پوسترها، اقلام دکور داخلی و حتی کتابها.

وهو (Vaho)

برای خرید یک سوغاتی شیک که هر کسی را می تواند تحت تاثیر قرار دهد، به وهو سر بزنید. این فروشگاه کیسه ها و کیف پول های را از بازیافت بنرهای خیابانی که توسط کمپین های بارسلونا استفاده می شود، تولید می کند. نه تنها این محصولات منحصر به فرد هستند – هیچ دو محصول مشابه ی در این فروشگاه وجود ندارد- بلکه این محصولات باعث کاهش اثرات بنرها تبلیغاتی بر محیط زیست نیز می شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟